Autostol med knækket flamingo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2016

Babilooo

put skriver:

Jeg har idag købt en brugt selepude autostol. Ville så vaske betrækket og opdager at flamingoen er knækket flere steder og sat sammen med gaffatape. Stolen virker ellers ok når betrækket er på. Den kostede kun 100 kr så jeg tror ikke jeg gider til at aflevere den tilbage�� men synes det er frækt at jeg ikke får noget at vide om det! Er den sikker at bruge når det kun er i flamingoen den er knækket og ikke i selve plastikken? 

Altså flamingoen er til for at det er behageligt.. Hvis man kører ind i en bil er det ikke flamingo som redder en. Den knækker også ved sammenstødet. Det er ret ofte at flamingoen knækker når man støtter sig på det når man sætter en sele fast. Jeg fik af vide hos baby Sam at det ikke har nogen betydning for sikkerheden, men at de godt kan udskifte det for en.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2016

put

Smølfine123 skriver:

Altså flamingoen er til for at det er behageligt.. Hvis man kører ind i en bil er det ikke flamingo som redder en. Den knækker også ved sammenstødet. Det er ret ofte at flamingoen knækker når man støtter sig på det når man sætter en sele fast. Jeg fik af vide hos baby Sam at det ikke har nogen betydning for sikkerheden, men at de godt kan udskifte det for en.

Nu bliver jeg helt forvirret. Det var nemlig også min første tanke, at flamingoen ikkr havde så meget med sikkerheden at gøre, men da jeg googlede det og spurgte herinde. Er de fleste af den opfattelse at blot der er en lille revne i flamingoen er sædet ikke sikkert mere. Så jeg bliver forvirret over at babylam nu siger at det ikkr er så vigtigt for sikkerheden. ?! 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Babilooo

put skriver:

Nu bliver jeg helt forvirret. Det var nemlig også min første tanke, at flamingoen ikkr havde så meget med sikkerheden at gøre, men da jeg googlede det og spurgte herinde. Er de fleste af den opfattelse at blot der er en lille revne i flamingoen er sædet ikke sikkert mere. Så jeg bliver forvirret over at babylam nu siger at det ikkr er så vigtigt for sikkerheden. ?! 

Det var hvad jeg fik at vide. Prøv at spørge en fra Baby Sam om det.

Anmeld Citér

20. marts 2016

EnGodMor

put skriver:

F d m har det rigtige svar så ring til dem  og hører hvad de siger

Anmeld Citér

20. marts 2016

jenny4

Jeg har også prøvet det med vores. Fik et nyt sæt flamingo i babysam (gratis). Det var nemt at udskifte og så der den god som ny. Det er kun hvis stolen har været med i et uheld at den skal sikkerhedsgodkendes fik jeg at vide.

Anmeld Citér

20. marts 2016

Klumpe-dumpe

put skriver:

Flamingoen gør det, at den forplanter stødet ud i stolen og ikke ind i stolen. Så jo flamingoen er en stor del af sikkerheden, og derfor bør du ikke lade dit barn sidde i en stol med flækket flamingo. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.