Optakt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg har i nat vågnede et par gange fordi jeg fik nogle onde plukveer, og her til morgen har jeg  virkelig en tung fornemmelse i underlivet og menssmerter 

kan det være optakten til noget måske ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2016

Anonym trådstarter

17. marts 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg har i nat vågnede et par gange fordi jeg fik nogle onde plukveer, og her til morgen har jeg  virkelig en tung fornemmelse i underlivet og menssmerter 

kan det være optakten til noget måske ??

Måske  

Men omvendt så har jeg det også lidt sådan selv i dag - og skulle helst slet ikke være på vej i fødsel nu (29+5) ... Så sjovt nok bruger jeg min dag på at sidde så stille som muligt og være sikker på det går i sig selv .. 

Men hvis du er over 37+ kan det da sagtens være lidt stille opstart  Og så behøver du jo ikke ligge stille -som jeg  

Anmeld Citér

17. marts 2016

Trine89

Det er aldrig godt at vide hvad der er optakt eller ej.   

Men kan kun sige, jeg kender godt den fornemmelse. Sådan har jeg haft det den sidste uges tid. Og tror måske egen bare det er baby der bevæger sig længere ned af. :/ Men ved ikke.

Jeg ville da heller ikke have noget i mod hvis det var ved at være tid til at bebs kommer til verden.  

Anmeld Citér

17. marts 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Måske  

Men omvendt så har jeg det også lidt sådan selv i dag - og skulle helst slet ikke være på vej i fødsel nu (29+5) ... Så sjovt nok bruger jeg min dag på at sidde så stille som muligt og være sikker på det går i sig selv .. 

Men hvis du er over 37+ kan det da sagtens være lidt stille opstart  Og så behøver du jo ikke ligge stille -som jeg  

Jeg er i uge 38 så han må gerne komme  det er min førstegang så aner ikke hvad de små tegn i min krop betyder  - ventetiden føles bare så lang 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Det er aldrig godt at vide hvad der er optakt eller ej.   

Men kan kun sige, jeg kender godt den fornemmelse. Sådan har jeg haft det den sidste uges tid. Og tror måske egen bare det er baby der bevæger sig længere ned af. :/ Men ved ikke.

Jeg ville da heller ikke have noget i mod hvis det var ved at være tid til at bebs kommer til verden.  

Nej ville bestemt heller ikke gøre mig noget hvis han meldte sin ankomst nu 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Trine89

Anonym skriver:

Nej ville bestemt heller ikke gøre mig noget hvis han meldte sin ankomst nu 

Kan godt forstå dig. og før du ved af det kommer han selvom ventetiden vil være lang.

Anmeld Citér

17. marts 2016

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Kan godt forstå dig. og før du ved af det kommer han selvom ventetiden vil være lang.

Den føles uendelig lang pt, ved så jeg bliver sat i gang 5 april så stræber mod den dato istedet for så bliver jeg måske ikke alt for skuffet 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Trine89

Anonym skriver:

Den føles uendelig lang pt, ved så jeg bliver sat i gang 5 april så stræber mod den dato istedet for så bliver jeg måske ikke alt for skuffet 

Det er en god holdning  
så kan det vel ikke gå helt galt. 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Det er en god holdning  
så kan det vel ikke gå helt galt. 

Nej bare ikke altid min hjerne vil være helt med på den ide 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.