Operation af hul i trommehinden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.862 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. marts 2016

helle85

Min dreng på 9 er letter mental retarderet og lider af selektiv mutisme og letter autisme inden for alle spektrum.

Han har haft dræn i begge øre den ene trommehinde vil dog ikke vokse sammen det er nok omkring  3- 4 år siden at drænet blev pillet ud.

Han lider af mellem øresbetændelse på det øre der er hul i, han få det ca 1 gang om mdr.

Køge sygehus har omkring et par års ventetid, så vi har kontaktet hamlet sygehus omkring at få ham opereret der. Og der skal vi til for undersøgelse lige så snart vi få en tid. Omkring midten af april.

Er der nogen der har fået opereret deres børn trommehinde der som kan fortælle hvordan det forgår. Og om de måske vil gøre det selvom han ikke vil have støvsuget øret? ? 

Jeg er begyndt at blive ret bekymret for det. Men ved også at det er en nødvendighed hvis han skal slippe af med mellemørebetændelsen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2016

Lenchick

helle85 skriver:

Min dreng på 9 er letter mental retarderet og lider af selektiv mutisme og letter autisme inden for alle spektrum.

Han har haft dræn i begge øre den ene trommehinde vil dog ikke vokse sammen det er nok omkring  3- 4 år siden at drænet blev pillet ud.

Han lider af mellem øresbetændelse på det øre der er hul i, han få det ca 1 gang om mdr.

Køge sygehus har omkring et par års ventetid, så vi har kontaktet hamlet sygehus omkring at få ham opereret der. Og der skal vi til for undersøgelse lige så snart vi få en tid. Omkring midten af april.

Er der nogen der har fået opereret deres børn trommehinde der som kan fortælle hvordan det forgår. Og om de måske vil gøre det selvom han ikke vil have støvsuget øret? ? 

Jeg er begyndt at blive ret bekymret for det. Men ved også at det er en nødvendighed hvis han skal slippe af med mellemørebetændelsen

Min søn fik lappet begge sine trommehinder da han var 7. Det var hos en ørelæge og han brugte fedtvæv fra øreflip. Det var et lille indgreb og min søn har en meget tynd hvid streg (ar) på det ene øreflip. Det kan stort set ikke ses nu

Anmeld Citér

16. marts 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Begge mine unger, har da de var mindre fået lukket et hul i trommehinden operativt. Det var en ganske lille operation, som foregik hos en almindelig praktisende ørelæge ( selvfølgelig i narkose). 

Anmeld Citér

16. marts 2016

helle85

Lenchick skriver:

Min søn fik lappet begge sine trommehinder da han var 7. Det var hos en ørelæge og han brugte fedtvæv fra øreflip. Det var et lille indgreb og min søn har en meget tynd hvid streg (ar) på det ene øreflip. Det kan stort set ikke ses nu

Ok min dreng skal have det gjort på sygehuset. 

Og de snakker om at han skal have vat i øret i et godt stykke tid. Og det skal støvsuges når det er helet og måske flere gange.

Ville din dreng godt støvsuges?

Anmeld Citér

16. marts 2016

helle85

Hck skriver:

Begge mine unger, har da de var mindre fået lukket et hul i trommehinden operativt. Det var en ganske lille operation, som foregik hos en almindelig praktisende ørelæge ( selvfølgelig i narkose). 

Ok ville de godt støvsuges?? 

Se min forklaring. Til hendes den anden

Anmeld Citér

16. marts 2016

Hck

Profilbillede for Hck
helle85 skriver:

Ok ville de godt støvsuges?? 

Se min forklaring. Til hendes den anden

De skulle ikke "støvsuges" bagefter. De kom bare til almindelig tjek.

Anmeld Citér

16. marts 2016

helle85

Hck skriver:

De skulle ikke "støvsuges" bagefter. De kom bare til almindelig tjek.

Ok. Syntes det lyder utroligt så stor forskel der er.

Så er det spændende  hvad dem på Hamlet sygehus siger 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Lenchick

helle85 skriver:

Ok min dreng skal have det gjort på sygehuset. 

Og de snakker om at han skal have vat i øret i et godt stykke tid. Og det skal støvsuges når det er helet og måske flere gange.

Ville din dreng godt støvsuges?

Nicolai skulle heller ikke støvsuges. 

Anmeld Citér

17. marts 2016

helle85

Lenchick skriver:

Nicolai skulle heller ikke støvsuges. 

Ok. Jeg glæder mig til at se hvad de siger på Hamlet sygehus.  nå nu Køge mener han skal støvsuges og nok flere gange.

Anmeld Citér

17. marts 2016

Hck

Profilbillede for Hck
helle85 skriver:

Ok. Jeg glæder mig til at se hvad de siger på Hamlet sygehus.  nå nu Køge mener han skal støvsuges og nok flere gange.

Hvad mener du egentligt med støvsuges ?. Bare at de helt almindeligt skal suges i øret ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.