Så kravler hun sgu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. april 2008

Astrid P

Jepsen, så blev det Smillens tur til at blive en kravlebebs!
Vi har været hjemme hos min forældre hele weekenden for at planlægge bryllup, og pludselig kunne barnet så kravle... Så nu er det virkelig nødvendigt med et øje på hver finger og helst også et par stykker i nakken, for hun er satme hurtig!!!
Håber I alle har haft en fremragende weekend.
KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2008

Tynen

Tillykke med kravlebebsen, blærerøv ;)

Hvor er det fedt at der sker nogen fremskridt med de små bebser!

Her ruller vi stadig, så kigger misundeligt med når I andre skriver at de kravler rundt! :)

God aften til dig!

Trine

Anmeld

6. april 2008

ivfmarie

Baaaahhhh!! Og lige om lidt kan hun vel også læse?
Malte kom næsten til at rulle fra ryg til mave af sig selv for første gang i dag, men det blev bare til en "liggende bro". Så her forventer jeg ikke noget kravleri forløbigt. Men tilgengæld tror jeg sgu endelig at den sløve padde har fået en bis!?

Ej, det er da fedt at Smilla er blevet mobilbaby - og jeg er pisse misundelig :D

God søndag aften

Marie - Arrrrrrrrrrrrr

Anmeld

6. april 2008

Sille

Tillykke med kravle-bassen:D
Det gir lidt mere arbejde til moren, men det er bare så meget sjovere at være baby når man kan komme rundt..;)

Anmeld

6. april 2008

Helle30

Tillykke Astrid! Ja, vi kravler ikke og vi ruller ikke. Til gengæld gumper vi, hvis der er noget, der virkelig er værd at gumpe efter....Rekorden er 1 m. på 10 min.

Helle, flygtet fra det skrækkelige program om bedøvelsesfri kastraktion af smågrise...

Anmeld

6. april 2008

BellaT

:D:D:D
Tillykke med kravleren!!
Her bliver der stadig møffet og kravlet baglæns.
Venter med længsel på kravleriet. Fortryder jeg nok, når han er i hundens madskål eller drøner rundt efter stakkels misser.;)

Dygtig tøs, Smilla:D.

Knus fra Helle...

Anmeld

6. april 2008

joan

Tillykke med det! Tror snart vi følger efter, i hvert fald kan hun engang i mellem komme op på sine knæ, så vi må se hvorlænge endnu hun bliver i sit legehjørne. Når først hun har brudt "koden" Tror jeg hun bryder ind i alle skabe og skuffer - det skal nu nok blive sjovt! :'(

Anmeld

6. april 2008

linemus

Tillykke :) De bliver altså sjovere og sjovere jo mere de kan, synes jeg. Her er der også baby over det hele. Man skal godt nok passe på, hvor man går, for lige pludselig har de sneget sig op bag en, så man er lige ved at vælte over dem. Nanna har lært at kravle rigtigt på kort tid - det ser så kært ud, når hun løfter de strakte arme højt op for hvert kravl. Signe er stadig en sniger. Jeg tror ikke hun lærer at kravle rigtigt, for hun kommer så hurtigt rundt, at hun ikke har brug for det. Men hold fast hvor bliver hun beskidt, når hun lige fejer hele stuegulvet med maven.

Knus Line

Anmeld

6. april 2008

ka li ja

fedt hva. men også pisse anstrengende.. for hver gang man lige har sat sig kan man få lov til at rejse sig igen hehe
hvor er hun dygtig ;o)

Anmeld

7. april 2008

Loggidut

misundlig, misundlig, misundlig, misundlig.....og tillykke!

jeg ville godt nok håbe det var her, men ak og ve...her sker der intet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.