jeg er sådan lidt irriteret, har valgt at føde på et andet sygehus end vores lokale, og man har jo frit sygehusvalg heldigvis, men så alligevel ikke i mine øjne
har hele tiden gået til skanninger og kontrol mm på det lokale sygehus uden problemer.. Det er af personlige grunde vi har valgt at føde på et sygehus der ligger lidt længere væk.
På det lokale sygehus har en overlæge sagt jeg skal sættes i gang 40+6 men da jeg var til jordmoder idag og sagde til hende vi jo skulle føde et andet sted stod det ikke nogle steder i hverken min journal eller ders eget jeg skulle føde der
virkeligt mystisk, det er blevet sagt fra starten af og flere gange efter.
nå men så siger hun så at det kan være de slet ikke vil have det sådan på det sygehus vi har valgt, og at jeg slet ikke kan komme op og blive sat i gang der men skal helt til det andet sygehus hun ringer så derover og der bliver sagt klart nej til jeg kan blive sat i gang på det lokale sygehus. og da jeg ved en igangsættelse kan vare i 3 dage er det fuldstændig åndssvagt i mine øjne man ikke bare kan køre op og få en pille på det lokale, men til gengæld kan man sagtens komme og blive undersøgt inden de sender en videre, og du kan altid komme ind hvis du ikke mærker liv, men ik for at få en pille?
Ved slet ikke hvad jeg skal gøre lige nu, og om jeg overhoved bliver sat i gang 40+6 ?? Sikke et system altså
er så frustreret over det skal være så besværligt fordi man har valgt at føde et andet sted! Prøver ringe til fødestedet imorgen om de måske kan hjælpe mig ....
Anmeld
Citér