På den igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. september 2009

oo

puha, lige nu har jeg den der "det hele fosser ud af mig" følelse i underlivet, så jeg tror måske min mens cyklus er tilbage på de 28 dage...eller æh...26? jeg har haft en cyklus på præcis 28 dage siden jeg var 9. efter operationen blev den til 30, og nu er min mens så småt ved at starte og vi er ...bumbum...på dag 26. interessant!

måske skal jeg ringe og melde mig til ny behandling mange dage før min egentlige testdag...syret!

For vi har nemlig besluttet at tage en tur mere i karussellen...jep! jeg var møghamrende ked af det igår morges og igår dag, men da Søren kom hjem havde jeg det egentlig meget godt og idag har jeg været i højt humør. overraskende men også temmelig dejligt, at følelserne ikke flagrer rundt. så gik vi en lang tur i skoven og debatterede lidt frem og tilbage og så blev vi enige om, at ja, vi kører sgu en tur mere - why not?! så rammer inseminationsdagen i oktober også omkring Carlas fødselsdag og det kan da vist kun give held

jeg håber ikke I er trætte af at krydse fingre for min skyld (hvis det en dag lykkes, så bager jeg verdens største smovsekage og invitere jer ALLESAMMEN på besøg!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

dorthemus

Du kan tro, at jeg ikke er træt af at  for dig og Søren....næste gang er den der..HELT SIKKERT, ama´r halshug

Dorthe

Anmeld

24. september 2009

oo

jeg håber sådan du har ret...vi gik også idag og snakkede om, at vi kunne jo ikke udskyde næste runde, for hvad nu hvis det bare var 5. gang der skulle til, så ville det jo være åndssvagt at udsætte den

Anmeld

25. september 2009

LISBETH:-)

Hvor er det dejligt du er så optimistisk!!!!!!!!!

Selvfølgelig skal det nok lykkedes. Hvorfor skulle det ikke ?

Jeg bliver ihvertfald ikke træt af at . Men forstår så udemærket godt følelsen af at være den eneste der bare ikke bliver gravid.

Ang. kage så kommer jeg altid hvis der er kage

Lisbeth

Anmeld

25. september 2009

Henriette72

Jeg synes godt nok du er sej, og vil hellere end gerne  for dig/jer

Knus

Anmeld

25. september 2009

oo

tusind tak, I er sååååå søde

Anmeld

25. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

jeg håber sådan du har ret...vi gik også idag og snakkede om, at vi kunne jo ikke udskyde næste runde, for hvad nu hvis det bare var 5. gang der skulle til, så ville det jo være åndssvagt at udsætte den

Det er lige præcis sådan du/I skal tænke
Hvornår blir det så, tror du?

Knus
Dorthe

P.s. 5 er mit yndlingstal - så det er der held ved  

Anmeld

25. september 2009

oo

Det er lige præcis sådan du/I skal tænke
Hvornår blir det så, tror du?

Knus
Dorthe

P.s. 5 er mit yndlingstal - så det er der held ved  

jeg går og venter på jeg begynder at bløde sådan rigtig meget, så jeg kan melde mig til behandling, tror jeg starter op med hormoner engang i midten af næste uge...
min cyklus er ret præcis, selv i behandling, så indtil videre er jeg blevet insemineret mellem den 12. og den 15.

men hold kæft hvor følte vi os tåbelige idag da vi stod og gav 50 kr for en graviditetstest i føtex - men jeg SKAL jo teste når jeg er tilknyttet klinikken, det føles bare helt vildt åndssvagt 

Anmeld

25. september 2009

Munder

Henriette72 skriver:

Jeg synes godt nok du er sej, og vil hellere end gerne  for dig/jer

Knus

Kunne ikke have skrevet det bedre

Anmeld

25. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

jeg går og venter på jeg begynder at bløde sådan rigtig meget, så jeg kan melde mig til behandling, tror jeg starter op med hormoner engang i midten af næste uge...
min cyklus er ret præcis, selv i behandling, så indtil videre er jeg blevet insemineret mellem den 12. og den 15.

men hold kæft hvor følte vi os tåbelige idag da vi stod og gav 50 kr for en graviditetstest i føtex - men jeg SKAL jo teste når jeg er tilknyttet klinikken, det føles bare helt vildt åndssvagt 

Det kan jeg sgu´ godt forstå

Så må vi bare igang med alle  igen i midten af oktober...næste gang sidder den i skabet

Knus
Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.