puha, lige nu har jeg den der "det hele fosser ud af mig" følelse i underlivet, så jeg tror måske min mens cyklus er tilbage på de 28 dage...eller æh...26? jeg har haft en cyklus på præcis 28 dage siden jeg var 9. efter operationen blev den til 30, og nu er min mens så småt ved at starte og vi er ...bumbum...på dag 26. interessant!
måske skal jeg ringe og melde mig til ny behandling mange dage før min egentlige testdag...syret!
For vi har nemlig besluttet at tage en tur mere i karussellen...jep!
jeg var møghamrende ked af det igår morges og igår dag, men da Søren kom hjem havde jeg det egentlig meget godt og idag har jeg været i højt humør. overraskende men også temmelig dejligt, at følelserne ikke flagrer rundt. så gik vi en lang tur i skoven og debatterede lidt frem og tilbage og så blev vi enige om, at ja, vi kører sgu en tur mere - why not?! så rammer inseminationsdagen i oktober også omkring Carlas fødselsdag og det kan da vist kun give held 
jeg håber ikke I er trætte af at krydse fingre for min skyld (hvis det en dag lykkes, så bager jeg verdens største smovsekage og invitere jer ALLESAMMEN på besøg!)

Anmeld