Madforgiftning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. april 2008

Muffinmus

Ja, røvtur i nat med madforgiftning af en halv grill kylling. Hold kæft hvor gør det da ondt i maven.
Det var sgu værrre end veer og det var bare næsten hele natten. Kl 5 ringede jeg til vagtlægen og fortalte hvordan min mave krampede sammen og hvor dårligt jeg hadve det. hun sagde det var madforgiftning og at det enste jeg umiddelbart kunne gøre var at stikke 2 fingre i halsen.
KLAMT!!! Men gjorde det og fik det ikke bedre...måtte ud 3 gange og brække mig før og bare ligge på gulvet derude( godt vi har varme på).
kl 7.30 stod Jens op og tog knægten med sig neden under. Snuppede endnu flere Pinex og skred i seng. Havde det heldigvis bedre men kan stadig mærke min mave gør oprør.
Skal nu bare holde øje med feber, ledsmerter osv for det kan have været salmonella. Men Håber sgu bare det var helt alm madforgiftning.
Men DAMN det gjorde nas i mavsen. Og så får man måske ikke ligefrem lyst til at få kylling der igen>(>(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2008

bette

ej fy føj da for en omgang.. lyder sku da ikke rart:S
hvor købte i det henne? et pizzaria eller hvad?

damn føler med dig.. men godt din kæreste lige gad hjælpe lidt om morgnen..

hvordan har du det så nu??

har selv prøvet det.. det var bare fra bones vi fik det.. både min mand og jeg.. bestemt ikke sjovt!!

stoooor krammer(H)

Anmeld

6. april 2008

Astrid P

WADX, Maria... Det er bare så klamt og smertefuldt at have madforgiftning. Jeg håber du snart kommer ovenpå igen, og at det ikke var salmonella! +o(
KH Astrid

Anmeld

6. april 2008

ivfmarie

py føj for den lede!
Har du det bedre nu?

Marie - med grillkylling not-wannabe på skulderen

Anmeld

6. april 2008

Muffinmus

Mja...stadig ondt i maven, men slet ikke som i nat.
Har jo aldrig prøvet sådan en tur før. jovist har jeg fået mad je har fået ondt i maven af, men slet slet ikke på den her måde. Det var helt uvirkeligt at det kunne gøre SÅ ondt uden at der var noget helt alvorligt galt.
Men s ved jeg det til næste gang:)
Men håber sgu min nat bliver mere stille og rolig nu får det sidder da stadig i baghovedet.
ikke så meget med kvalme og at skulle sk.. men mere den krampe der bare gjorde så nas.
Fik det fra Pizzariaet i Ørum...der får vi altid fra og har aldrig haft problemer med det før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.