Min hund savler frygteligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.669 visninger
5 svar
1 synes godt om
12. marts 2016

LBK

Ja som overskriften lyder så savler min hund ekstremt meget lige nu. HaN har altid savlet lidt i ny og næ siden han var ung hund og dyrlægen har altid sagt at det ikke er noget vi kan gøre noget ved.

men nu savler han helt ekstremt..der hænger store 11 tallet under mulen. Han er ellers som han plejer at være. Og vil også gerne spise. Hvad kan jeg gøre ud over at give ham adgang til frisk rent vand?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2016

ErDetSnartNU

Kan han have slikket på en tudse? De begynder vel at kravle lidt omkring igen nu, hvor det bliver lunere. Det får hunde til at savle

Anmeld Citér

12. marts 2016

LBK

ErDetSnartNU skriver:

Kan han have slikket på en tudse? De begynder vel at kravle lidt omkring igen nu, hvor det bliver lunere. Det får hunde til at savle

Jeg tror det virkelig ikke (har nemlig tænkt tanken) for jeg har to hunde og den anden hund ville med garanti have taget/ædt den først 

Anmeld Citér

12. marts 2016

komodo

Det kan være en halsbetændelse, havde min og jeg opdagede det ved at hun pludselig savlede meget en penicillin kur og så var det overstået

Anmeld Citér

12. marts 2016

LBK

komodo skriver:

Det kan være en halsbetændelse, havde min og jeg opdagede det ved at hun pludselig savlede meget en penicillin kur og så var det overstået

Tak. Skal da undersøges 

Anmeld Citér

12. marts 2016

alenemor42

Eller noget med tænderne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.