Hvordan gemmer i påskeæg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
4 svar
6 synes godt om
12. marts 2016

Bebsen

Hej alle.

Nu er det snart påske og min dreng snakker om at han gerne vil finde påskeæg (han har gjort det ved hans far sidste år), men hvordan gør I? Gemmer ét påskeæg med slik i, eller ét chokolade æg, eller mange æg eller? Gemmer I inde eller ude? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2016

De3Guldklumper

Bebsen skriver:

Hej alle.

Nu er det snart påske og min dreng snakker om at han gerne vil finde påskeæg (han har gjort det ved hans far sidste år), men hvordan gør I? Gemmer ét påskeæg med slik i, eller ét chokolade æg, eller mange æg eller? Gemmer I inde eller ude? 

Jeg køber de chokolade æg som er på størrelse med et alm æg. Der købes en 10-15 stk og så gemmes de ude i haven. 

Anmeld Citér

12. marts 2016

Mor i Aarhus

Laver en skattejagt, hvor der gemmes sedler i påskeæg med ledetråde til hvor næste påskeæg kan findes. Påskeæggene bliver større og større og er både indenfor, i haven og lidt udenfor vores grund. Det er altid vildt populært. Min datter ryster af begejstring og spænding. 

Anmeld Citér

12. marts 2016

Bebsen

Mor i Aarhus skriver:

Laver en skattejagt, hvor der gemmes sedler i påskeæg med ledetråde til hvor næste påskeæg kan findes. Påskeæggene bliver større og større og er både indenfor, i haven og lidt udenfor vores grund. Det er altid vildt populært. Min datter ryster af begejstring og spænding. 

Sej idé. - sønnen elsker skattejagt, så det ku godt være det var det der sku ske 

Anmeld Citér

12. marts 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vi plejer at købe små massive æg.

så får de en ledetråd om hvor de næste er. Kan være inde som i haven.

sidste ledetråd fører så til et stort æg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.