Optakt, eller bare dårlig timing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. marts 2016

Chellie

Jeg er 40+3, og glæder mig så meget til at møde vores lille pige! Men, nu har jeg bemærket idag, at jeg er blevet rigtig øm i næse og svælg, som om jeg skal til at være snotforkølet og syg... Jeg ved, at når man først bliver gravid, kan immunforsvaret godt tage et dyk, så man bliver syg lige i starten.

Men gør det samme sig også gældende, når fødslen nærmer sig? Eller er jeg bare virkelig uheldig, og kan se frem til at være hundesyg, mens jeg skal føde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2016

Anonym

Chellie skriver:

Jeg er 40+3, og glæder mig så meget til at møde vores lille pige! Men, nu har jeg bemærket idag, at jeg er blevet rigtig øm i næse og svælg, som om jeg skal til at være snotforkølet og syg... Jeg ved, at når man først bliver gravid, kan immunforsvaret godt tage et dyk, så man bliver syg lige i starten.

Men gør det samme sig også gældende, når fødslen nærmer sig? Eller er jeg bare virkelig uheldig, og kan se frem til at være hundesyg, mens jeg skal føde? 

Nu har jeg ikke selv prøvet at være gravid,  men jeg har hørt om et par stykker hvor de havde som om at de skulle have influenza og så gik der ikke længe før fødslen var i gang, men om det bare er tilfælde ved jeg så ikke

Anmeld Citér

11. marts 2016

Krussedulle

Chellie skriver:

Det kan være begge dele 

jeg er 40+4 og er selv lige blevet møgforkølet 

Anmeld Citér

11. marts 2016

Chellie

Krussedulle skriver:

Det kan være begge dele 

jeg er 40+4 og er selv lige blevet møgforkølet 

Ih, frustrerende..!  Jamen, så håber jeg da for os begge, at det er den forestående fødsel, der laver ravage, og at vi snart kan få det overstået! 

Anmeld Citér

11. marts 2016

Krussedulle

Chellie skriver:

Ih, frustrerende..!  Jamen, så håber jeg da for os begge, at det er den forestående fødsel, der laver ravage, og at vi snart kan få det overstået! 

Den er jeg med på  

Anmeld Citér

13. marts 2016

Chellie

Foreløbig ingen tegn på fødsel her..  Til gengæld har jeg været hundesyg de sidste par dage, så jeg kan slet ikke se for mig, hvordan jeg skulle have kræfter til at føde nu... 

Anmeld Citér

13. marts 2016

Mullesmith

Du skal nok finde kræfterne når det kommer til stykket, god bedring og god fødsel 

Anmeld Citér

13. marts 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ud fra hvad jeg har læst mig frem til, så er kroppen så smart indrettet, at du ikke går i fødsel når du har influenza og lign. Den udsætter fødslen.

og hvis du går i fødsel imens du er syg, så klarer du også det. Du er en kvinde. Du kan alt!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.