Hvad var jeres første tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. marts 2016

Anonym trådstarter

Hvad var jeres første tegn på fødsel? Og hvad uge fødte i, i førstegang ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2016

Hullahop92

Jeg fødte på terminsdatoen. Dagen før blev baby helt stille og jeg blev derfor lidt bekymret - men der var tydeligvis en grund, så det var mit første tegn.  

Anmeld Citér

10. marts 2016

Mor1986

Anonym skriver:

Jeg fødte 40+4. Jeg havde været ude og gå et par ture om dagen. Og om eftermiddagen fik jeg det som om jeg var ved at blive syg. Da jeh er ude for at tisse føler jeh en ballon sprænger i maven og det gør vildt ondt. Men så skete der ikke mere. Et par timer senere går mit vand da jeg rejser mig og kort tid efter kommer veer. Mit vand går 1925 og hun er født 0115

Anmeld Citér

10. marts 2016

Super-Mom

Mit første tegn var at slimproppen begyndte at gå om aftenen og et par timer senere vågnede jeg med pga veer  

fødte 39+6

Er spændt på hvad første tegn bliver denne gang.. Er 31+4 nu

Anmeld Citér

10. marts 2016

MinPrins

Slimproppen gik om aftenen og dagen efter begyndte jeg at få regelmæssige plukveer der gik over i veer ☺ jeg var 38+1 ☺

Anmeld Citér

10. marts 2016

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Jeg blev sat igang med stikpiller..  Men det første tegn på at noget var igang var at vandet gik og så 10 min efter begyndte veerne.. Jeg fødte 42+1 ..

Anmeld Citér

10. marts 2016

migxher

Min fødsel startede med slemme plukkeveer om natten som gik over i veer om morgenen.
Veerne startede 40+2 og han blev født 41+0. (: 

Anmeld Citér

10. marts 2016

FrkGranger

Mit første tegn var at vågne kl 10:45 41+4 med veer der fra start var regelmæssige, med intervaller på 3-5 min..

Han er dog først født 41+5 kl 7:41.. Det var en hård omgang med konstante veer...

Anmeld Citér

10. marts 2016

Marts<3

En form for uro i kroppen... Murren og rastløshed... Jeg vidste det bare... 

Besluttede og gå i seng inden plukveerene blev for ubehagelig... Vågnede 3-4 timer efter med veer... 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

En form for uro i kroppen... Murren og rastløshed... Jeg vidste det bare... 

Besluttede og gå i seng inden plukveerene blev for ubehagelig... Vågnede 3-4 timer efter med veer... 

Uhh sådan har jeg det også i øjeblikket men tvivler på der sker noget er kun i uge 37

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.