Sur og skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.419 visninger
11 svar
4 synes godt om
10. marts 2016

Anonym trådstarter

Ja, det er hvad jeg er. Har for nyligt indkøbt nye produkter til ansigtspleje. Købte for pænt mange penge, men det viser sig så, at jeg ikke kan tåle produkterne. 

Har talt med firmaet og de kan slet ikke forstå at jeg har fået en allergisk reaktion af DERES produkter. De tror faktisk i bund og  grund ikke på mig. "Har du brugt det rigtigt" "det må skyldes overdreven brug"' "vores produkter er 100% naturlige" bla bla bla. 

Det kan godt være at produkterne er 100 % naturlige, men det betyder da ikke, at alle kan tåle det. 

Det er selvfølgelig ikke deres skyld, at jeg ikke kan tåle deres produkter, men det der "pisser mig af" er, at de giver mig skylden. 

Jeg har brugt antihistaminer i høj dosis, hormoncreme og undgået alle former for creme, rens og måske-up m.m i næsten 14 dage, så det er ikke for sjov. 

Har en aftale med min læge om 3 måneder hvor jeg skal "testes" for at finde ud af hvad jeg præcist reagerede på  

Ja, hvad vil keg egentlig med mit indlæg. Brokke mig over dårlig service! 

Tak fordi du læste med så langt ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Ja, det er hvad jeg er. Har for nyligt indkøbt nye produkter til ansigtspleje. Købte for pænt mange penge, men det viser sig så, at jeg ikke kan tåle produkterne. 

Har talt med firmaet og de kan slet ikke forstå at jeg har fået en allergisk reaktion af DERES produkter. De tror faktisk i bund og  grund ikke på mig. "Har du brugt det rigtigt" "det må skyldes overdreven brug"' "vores produkter er 100% naturlige" bla bla bla. 

Det kan godt være at produkterne er 100 % naturlige, men det betyder da ikke, at alle kan tåle det. 

Det er selvfølgelig ikke deres skyld, at jeg ikke kan tåle deres produkter, men det der "pisser mig af" er, at de giver mig skylden. 

Jeg har brugt antihistaminer i høj dosis, hormoncreme og undgået alle former for creme, rens og måske-up m.m i næsten 14 dage, så det er ikke for sjov. 

Har en aftale med min læge om 3 måneder hvor jeg skal "testes" for at finde ud af hvad jeg præcist reagerede på  

Ja, hvad vil keg egentlig med mit indlæg. Brokke mig over dårlig service! 

Tak fordi du læste med så langt ��

Hvorfor kontaktede du dem overhovedet? 

Jeg fik (den gang jeg prøvede det samme) sat lappeprøve på ryggen. Det fungerede ret godt og frikendte min creme. 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

Hvorfor kontaktede du dem overhovedet? 

Jeg fik (den gang jeg prøvede det samme) sat lappeprøve på ryggen. Det fungerede ret godt og frikendte min creme. 

De fleste "creme-firmaer" fx Loreal har en procedure for hvad der skal ske når en kunde/bruger reagerer på deres produkter og det havde jeg en forventning om ville være det samme hos dette firma. 

Bliver skuffet og sur, når de så nærmest anklager mig for at lyve eller have brugt deres produkter forkert. 

Jeg er på ingen måde i tvivl om, at det er disse produkter jeg reagerede på. 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Abracadabra

De fleste "creme-firmaer" fx Loreal har en procedure for hvad der skal ske når en kunde/bruger reagerer på deres produkter og det havde jeg en forventning om ville være det samme hos dette firma. 

Bliver skuffet og sur, når de så nærmest anklager mig for at lyve eller have brugt deres produkter forkert. 

Jeg er på ingen måde i tvivl om, at det er disse produkter jeg reagerede på. 

Hvilken slags procedure? Du får jo ikke pengene tilbage? 

Din allergi er vel ikke deres problem - groft sagt. 

(En anden gang skal du gå udenom alt, der kalder sig "naturligt", hvis du har tendens til allergi. I et "kemisk" produkt som clinique er der langt færre forskellige indholdsstoffer, og dermed færre allergener. Prøv at læse pudderdaaserne.dk.) 

Anmeld Citér

10. marts 2016

jenny4

Abracadabra skriver:

(En anden gang skal du gå udenom alt, der kalder sig "naturligt", hvis du har tendens til allergi. I et "kemisk" produkt som clinique er der langt færre forskellige indholdsstoffer, og dermed færre allergener. Prøv at læse pudderdaaserne.dk.) 

Ja og hos både clinique og Estee Lauder får man pengene retur hvis man reagerer allergisk på deres produkter. 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Abracadabra

jenny4 skriver:

Ja og hos både clinique og Estee Lauder får man pengene retur hvis man reagerer allergisk på deres produkter. 

Wow, det var da en fantastisk service! Det overrasker mig. (Clinique og Estee har iøvrigt samme firma bag.) 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Nogle firmaer gør, jo. Loreal tager den slags reaktioner meget alvorligt og registrere den, lige såvel som bivirkninger ved lægemidler. 

Jeg er ikke enig i, at det ikke er deres problem. Hvis jeg kan reagere med kontakteksem, så kan andre også. 

Pengene er jeg egentlig ret ligeglad med, men "anklagen" om forkert brug eller "indbildning" er jeg ikke ligeglad med. 

Der er så meget oppe i tiden omkring konserveringsmidler m.m i diverse renseprodukter, creme osv, så jeg syntes bestemt det skal tages alvorligt når kunder får uønskede reaktioner. 

Ja....naturlige produkter er oftest "farlige" i forhold til de syntetiske, men det gør det jo ikke mere ok. 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Lige præcis. Der bliver man taget alvorligt. 

Anmeld Citér

10. marts 2016

jenny4

Abracadabra skriver:

Wow, det var da en fantastisk service! Det overrasker mig. (Clinique og Estee har iøvrigt samme firma bag.) 

Ja nemlig. Jeg har prøvet med en clinique mascara som jeg havde en lille eksemreaktion på og der gik jeg bare ind i matas og fik pengene (som jeg så brugte på en Estee Lauder mascara i stedet).

Anmeld Citér

10. marts 2016

jenny4

Anonym skriver:

Lige præcis. Der bliver man taget alvorligt. 

Hvilket mærke var det? Har du overvejet at henvende dig hos forhandleren i stedet for fimaet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.