Kan det passe eller bilder jeg mig det ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. september 2009

ASophieA

HEj alle

Jeg er 6½ uge henne....føler mig oppustet og føler allerede at mine bukser strammer. Kan det  passe at man allerede er vokset lidt eller bilder jeg mig det mon ind?

Ellers har jeg det fint...er træt og lidt humørsvingende, men ekllers ikke rigtig noget. Hvordam har I andre det i denne tid?

Sophie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

linemus

Det kan sagtens passe, at dine bukser er begyndt at stramme allerede, men det er nok nærmere fordi din mave er oppustet og lettere føler ubehag af buksekanten, end at maven er vokset. I hvert fald hvis det er første gang du er gravid.

Jeg er 7+4, er 3. gangs gravid og kan heller ikke passe mine bukser mere. Jeg har mega kvalme og helt vildt træt, og så svinger humøret også hele tiden. Så det er jo som det skal være, omend jeg ofte får noget ondt af mig selv

- Line

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

ASophieA skriver:

HEj alle

Jeg er 6½ uge henne....føler mig oppustet og føler allerede at mine bukser strammer. Kan det  passe at man allerede er vokset lidt eller bilder jeg mig det mon ind?

Ellers har jeg det fint...er træt og lidt humørsvingende, men ekllers ikke rigtig noget. Hvordam har I andre det i denne tid?

Sophie

Du skal nok have tvillinger

Nej pjat...jeg har det lidt på samme måde.Jeg er 5 uger henne og mine bukser strammer også tit især om aftenen eller når jeg sidder ned...og det er ikke fordi jeg har taget på
Jeg tror at vores maver allerede tidligt er ved at gøre plads til det lille menneske og det gør at maven går lidt i "udu" og bliver oppustet.

Jeg mærker endnu ikke træthed men mine bryster bilder jeg mig ind er blevet lidt større og fastere

Held og lykke med graviditeten

Knus Dorthe

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

Nå ja...humørsvingningerne havde jeg helt glemt  Jeg er en rigtig tudeprinsesse...

Anmeld

24. september 2009

ASophieA

He he. Tak skal i have

Tusind tillykke til jer ogå! Jeg er så glad på alle vores vejne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.