Give gigantisk baby pakke til hvem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
14 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg har valgt at være anonym fordi jeg ikke ønsker alle mulige tilbud som oplevet ved en anden lejlighed  

Jeg står og flytter til udlandet, og har derfor rigtig meget baby udstyr jeg skal af med, meget af det er aldrig brugt eller kun brugt til 1 barn. 

Jeg vil gerne give det til en/nogen der virkelig har brug for det, men vil gerne slippe for bøvlet med at sende alle mulige smådele rundt  

så hvor kan jeg evt. henvende mig? flytning center, krise center, mor med få midler eller lign havde jeg i tankerne, tingene befinder sig i midtjylland.  

på forhånd tak

det drejer sig om: 

Barnevogn, vugge, sutteflasker, legetøj (0-4 år) og MEGET tøj (0-2 år), aktivitets tæpper, skråstole, bamser, sutter, graviditets tøj, amme bher, lænde bælter, babypakker fra diverse supermarkeder (bleer, sut osv) og en masse andet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2016

Anonym

Jeg står ikke og mangler eller kender nogle som mangler men hvor er det en smuk tanke at tænke på dem der har lidt eller ingenting <3

Anmeld Citér

9. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Mødrehjælpen?

Anmeld Citér

9. marts 2016

Kløver

Anonym skriver:

Hej 

Jeg har valgt at være anonym fordi jeg ikke ønsker alle mulige tilbud som oplevet ved en anden lejlighed  

Jeg står og flytter til udlandet, og har derfor rigtig meget baby udstyr jeg skal af med, meget af det er aldrig brugt eller kun brugt til 1 barn. 

Jeg vil gerne give det til en/nogen der virkelig har brug for det, men vil gerne slippe for bøvlet med at sende alle mulige smådele rundt  

så hvor kan jeg evt. henvende mig? flytning center, krise center, mor med få midler eller lign havde jeg i tankerne, tingene befinder sig i midtjylland.  

på forhånd tak

det drejer sig om: 

Barnevogn, vugge, sutteflasker, legetøj (0-4 år) og MEGET tøj (0-2 år), aktivitets tæpper, skråstole, bamser, sutter, graviditets tøj, amme bher, lænde bælter, babypakker fra diverse supermarkeder (bleer, sut osv) og en masse andet. 

Helt sikkert et krisecenter da de kan give det til hårdt trængende mødre som ofres står her og nu uden noget som helst  

Anmeld Citér

9. marts 2016

Carina:-)

Børnehjørnet i Herning

Overskuddet går til at hjælpe forældre med mindre midler. 

Ellers ligger der flere krisecentre i midtjylland 

Alternativt kan du give det til en kirke eller til sundhedsplejeskerne så de kan dele ud. 

Anmeld Citér

9. marts 2016

Anonym trådstarter

børne hjørnet lyder da som et godt bud, det vil jeg undersøge. 

krisecenter vil jeg meget gerne, ved i hvor de ligger? og om man bare ringer til dem?

Anmeld Citér

9. marts 2016

Anonym

God ide og smuk ide 

vi kunne ellers godt bruge en ny barnevogn da vores (købt brugt) køre på allersidste vers. og en masse tøj fra størrelse 80  .. Vi fik sidste år hacket vores dankort for 17.000 og venter stadig på de penge.. Men jeg bor slet ikke i nærheden 

og så er der mange andre der har mere brug for det end mig 

Anmeld Citér

9. marts 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

børne hjørnet lyder da som et godt bud, det vil jeg undersøge. 

krisecenter vil jeg meget gerne, ved i hvor de ligger? og om man bare ringer til dem?

Den i Herning ligger i Haraldsgade og ja jeg har altid ringet så de vidste jeg kom

Der ligger også et i Holstebro hvor jeg har afleveret vinter tøj til småbørn. 

Anmeld Citér

9. marts 2016

Anonym trådstarter

jeg har mailet krisecenteret i Herning  

Anmeld Citér

10. marts 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

jeg har mailet krisecenteret i Herning  

De er nemlig helt fantastiske derinde! 

Sidste jeg aflevere var de dog ik interesseret i feks tremmeseng osv, da de ik har lagerplads til det. 

Og mega god ide, at gi det, til nogen der trænger! Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.