Den sidste ventetid er dræbende !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
2 svar
1 synes godt om
9. marts 2016

Mortil2drenge<3

åh hvor jeg syntes de sidste 3 uger til min termin er umenneskelig lange, en dag føles jo nærmest som en uge  Og så bare tanken om man muligvis går 14 dage over.  Alting er klart det eneste jeg mangler er bare baby. (Hvis han altså nogensinde har tænkt sig at komme ud af hulen) 

Hvordan har i andre gravide overlevede det?gode råd søges til noget tidsfordriv mega keder mig herhjemme pt. ! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2016

Chellie

Med termin igår (og ingen fødsel endnu), kan jeg virkelig skrive under på, at ventetiden er lang..! Jeg prøver at holde mig lidt igang, så meget kroppen nu tillader det. Cafe-aftaler, små-indkøb, weekend-ture til familien osv. Det tager toppen af ventetiden, at jeg laver én eller anden lille ting hver dag, og prøver at udnytte, at jeg stadig kan uden at skulle tage hensyn til andet end min egen energi og fysik. 

Anmeld Citér

9. marts 2016

Mortil2drenge<3

Chellie skriver:

Med termin igår (og ingen fødsel endnu), kan jeg virkelig skrive under på, at ventetiden er lang..! Jeg prøver at holde mig lidt igang, så meget kroppen nu tillader det. Cafe-aftaler, små-indkøb, weekend-ture til familien osv. Det tager toppen af ventetiden, at jeg laver én eller anden lille ting hver dag, og prøver at udnytte, at jeg stadig kan uden at skulle tage hensyn til andet end min egen energi og fysik. 

Ja ventetiden er vild lang men som min mand siger har vi ventet i over 8 måneder så han forstår ikke helt min utålmodighed her de sidste uger men den er der altså bare  

jeg håber ikke du skal gå for længe over, held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.