At møvE sig frem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
6 svar
1 synes godt om
9. marts 2016

anonym12

Hvor lang tid gik der fra jeres barn lærte møve sig i cirkel til de lærte at møve sig frem?

bassen har nemlig møvet sig i cirkel en uges tid og er jeg skide sur over han kun kan komme rundt i en cirkel

Der går vel længe? Han er kun 4 måneder.......

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
anonym12 skriver:

Hvor lang tid gik der fra jeres barn lærte møve sig i cirkel til de lærte at møve sig frem?

bassen har nemlig møvet sig i cirkel en uges tid og er jeg skide sur over han kun kan komme rundt i en cirkel

Der går vel længe? Han er kun 4 måneder.......

Min datter var 5 mdr da hun lærte at møve sig frem

Kan ikke helt huske om hun møvede i cirkler før, eller hvor længe der gik fra hun lærte det ene til det andet. Hun møvede vist baglæns før hun kunne komme frem.. Men kan ikke huske det, der er ved at være længe siden

Anmeld Citér

9. marts 2016

anonym12

MummiT skriver:

Min datter var 5 mdr da hun lærte at møve sig frem

Kan ikke helt huske om hun møvede i cirkler før, eller hvor længe der gik fra hun lærte det ene til det andet. Hun møvede vist baglæns før hun kunne komme frem.. Men kan ikke huske det, der er ved at være længe siden

Jeg taget hvad jeg kan få....jeg er første gangs mor og jeg vil ikke brug min termins gruppe. Der er mange der bare bliver bekymret over at deres ikke kan det samme, så jeg tænkte jeg kunne få lidt erfaringer herinde fra. 

Er det ikke tidligt at kunne et ved 5 mdr?

Anmeld Citér

9. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
anonym12 skriver:

Jeg taget hvad jeg kan få....jeg er første gangs mor og jeg vil ikke brug min termins gruppe. Der er mange der bare bliver bekymret over at deres ikke kan det samme, så jeg tænkte jeg kunne få lidt erfaringer herinde fra. 

Er det ikke tidligt at kunne et ved 5 mdr?

Jo hun var lidt hurtig til det. Men det sker det jo ikke noget ved, nogle børn er hurtige og andre er lidt langsommere.

Hun lærte at kravle rigtigt og rejse sig op med støtte da hun var 7 mdr. Og så gik hun først da hun var 14 mdr  

Jeg kan godt sætte mig ind i det med terminsgruppen. - Min datter var først med stortset alt i min mødregruppe selvom hun ikke var ældst. Så når vi snakkede om hvad vores børn kunne blev nogle af de andre lidt bekymrede fordi min pige kunne så meget så hurtigt.

Anmeld Citér

9. marts 2016

linkon

Min datter startet med at møve i cirkler da hun var 4 måneder og en uge og derefter tog det Ca 1 måned før hun var oppe at kravle, og et sted der imellem møvet hun sig så fremover, det kan jeg ikke rigtig huske :-) det kan tage lang tid og det kan tage kort tid, en i min mødregruppe møvet i cirkler i 3 måneder eller noget, derefter bagover og så efter 1 måned mere fremover :-)

Anmeld Citér

9. marts 2016

Sedigfor

Min datter har slet ikke møvet sig frem, det var hub for doven til .

Anmeld Citér

9. marts 2016

anonym12

Ja, okay....jeg må bare vente og se. Tålmodighed er bare ikke min stærke side

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.