D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Omsorgsgiver skriver:
Min søn på 13 mdr har er par gange haft andre bukser på som har været vuggestuens når han har været ude og sove. Jeg har så tit hentet ham hvor de har været nødt til at vække ham og så har jeg bare taget ham med hjem i hans dragt han har sovet i og så ikke kunne se at han har haft andre bukser på. Jeg har aldrig skænket det en negativ tanke at de har givet ham deres bukser på. Også selvom han har sit eget tøj deroppe. Idag får jeg så at vide af pædagogen at han altså har fået et par velour bukser på da hun ikke syntes at han skulle sove med cowboybukser på da det nok ikke er så behageligt. Det var vel og mærke vuggestuens bukser han havde fået på. Fint nok og ok tænker jeg. Jeg kommer hjem og kæresten ser at han har andre bukser på. Hold op han blev gal!! Han mener drt er forkert af den at give ham deres bukser på når han har sit eget tøj deroppe. Og jeg burde havde sagt det til dem. Jeg syntes at han overreagerer og syntes faktisk drt er spild af ressourcer at bliver gal over det! Siger at pædagogen kun har gjort det i en god mening. Men jeg får st vide at jeg skal lade være med at tage dem i forsvar.
Har min kæreste ret i at blive gal over det og burde jeg havde sagt noget til dem??
Jeg synes bestemt ikke det er noget at blive gal over, nej.. Min datter havde den ene dag fået en af vuggestuens bluser på (fordi hun legede med vand så hendes blev våd), selvom hun havde en body liggende dernede. Jeg tænkte ikke videre over det, men tog den bare med hjem og har afleveret den igen. No biggie. Hun har et par særligt bløde bukser dernede til at sove i, men det er nogle hun har med hjemmefra. Derudover har hun 2 par skiftetøj. Hvis din kæreste ikke vil have at din søn kommer i vuggestuens tøj når han skal sove, så må I jo bare lægge et par bløde bukser derned som han kan sove i.
Men altså jeg synes han overreagerer. Tøjet fejler jo ikke noget 
Anmeld
Citér