Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mom skriver: Hvad med Isabella
Hvad med Isabella
Isabella hedder Smillas bedste veninde og vores gode venners datter
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rsa skriver: Vores datter hedder Elena, hvilket vi selvfølgelig synes er et smukt navn jeg er også ret vild med Ella luna alba asta Carla
Vores datter hedder Elena, hvilket vi selvfølgelig synes er et smukt navn
jeg er også ret vild med
Ella
luna
alba
asta
Carla
Elena har vi faktisk talt om idag, Smilla hedder Helena til mellemnavn, så vi kan ikke finde ud af om det er for tæt?!
BC skriver: Wilma Vigga isabel nellie selma Frida agnes carla Johanne
Wilma
Vigga
isabel
nellie
selma
Frida
agnes
carla
Johanne
Vigga havde vi faktisk besluttet inden vi fik kønnet at vide, nu vakler både manden og jeg medens ungerne holder fast
KamillaA skriver: Elisa eller Rosa synes jeg er super s mukke navne
Elisa eller Rosa synes jeg er super s mukke navne
Rosa er jeg pjattet med, min det kan min mand slet ikke lide.
Lima, Ella og Alba synes jeg er så fine det er det jeg selv hælder til hvis jeg engang får en datter.
Fru Ebied skriver: Vi venter os endnu en pige Vi har en Nanna og en Smilla Vi er fuldstændigt blanke mht til navn Det må gerne være lidt specielt, slutte på som de to andre og ikke være voldsomt langt. Nogle forslag? Mvh Fru Ebied
Vi venter os endnu en pige
Vi har en Nanna og en Smilla
Vi er fuldstændigt blanke mht til navn
Det må gerne være lidt specielt, slutte på som de to andre og ikke være voldsomt langt.
Nogle forslag?
Mvh Fru Ebied
vigga
sigga
viola
sofia
der er så mange
vi venter en lille pige, som skal hedde Alvilda
Sigga
Selma
Vilja
Vilma
Norah
Mirah
Melia
Minna
Alia eller Alina
Liva, Ina, Eva, Freja, Maria, Karla, Sara, Rina, Lena, Lina, Dora, Ida, Asta, Ada, Anna, Krista....
Jeg er personligt selv helt vild med navnet Sigga Det passer også godt til Nanna og Smilla, synes jeg...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128