Hvor køber I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
6 svar
5 synes godt om
7. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Billige børnesko?

Foråret nærmer sig, og dermed behovet for nye sko til madammen...

Men hvor finder I dem til en nogenlunde pris? Er det bare inde i butikken og betale hvad det nu koster, eller kender I til nogle sider på nettet hvor man måske kan finde det lidt billigere?

Hun skal enten bruge str 22 eller 23. - Vinterstøvlerne er str 21, og voksepladsen er brugt op

Derudover har hun lidt brede fødder, men skofus passer hende rigtig godt. 
Nogle tips og tricks?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2016

Nea85

MummiT skriver:

Billige børnesko?

Foråret nærmer sig, og dermed behovet for nye sko til madammen...

Men hvor finder I dem til en nogenlunde pris? Er det bare inde i butikken og betale hvad det nu koster, eller kender I til nogle sider på nettet hvor man måske kan finde det lidt billigere?

Hun skal enten bruge str 22 eller 23. - Vinterstøvlerne er str 21, og voksepladsen er brugt op

Derudover har hun lidt brede fødder, men skofus passer hende rigtig godt. 
Nogle tips og tricks?

Mit bedste råd er at gå i en skoforretning, hvor du kan få den rigtige vejledning i forhold til størrelse, pasform osv. - og så bare lukke øjnene, når du trykker "godkend" på dankortterminalen.

Ja, det kan være hammerdyrt, men husk på, at fødderne skal holde hele livet

Anmeld Citér

7. marts 2016

striber

Vil også anbefale at gå ind i en skoforretning. Nogle gange kan man være heldig at finde nogle på tilbud.

hvornår er det nu der er børnenes dag i skoringen? Mener det er her i foråret. 

Vi købte i januarudsalget. Dog kunne min datter ikke passe hendes, så måtte bytte dem. Og så var der ikke flere tilbage i hendes str. Så det endte med fuld pris. 

Havde ellers fundet et par ecco til 300kr. Men endte med at give 550kr for et par andre ecco. Jeg troede sagens jeg kunne handle sko uden børn, jeg blev lidt klogere  

Anmeld Citér

7. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Tak for jeres svar  

Jeg er helt med på at sko skal prøves på, men jeg tænkte at hvis man køber over nettet kan man jo altid sende dem retur hvis de ikke passer

Anmeld Citér

7. marts 2016

tarkoflen

Vores datter har stort set kun haft sko fra bykier. De findes kun på nettet, men passer de ikke kan de sendes retur gratis! Det er selvfølgelig lidt bøvlet, men man kan tit finde virkelig gode tilbud, feks lige nu

thea har haft ystad og Malmö og de har været så fine, faktisk er hun på andet par ystad

http://www.kierfootwear.dk/shop/udsalg-300s1.html

Anmeld Citér

7. marts 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Tak for jeres svar  

Jeg er helt med på at sko skal prøves på, men jeg tænkte at hvis man køber over nettet kan man jo altid sende dem retur hvis de ikke passer

Jeg vil råde dig til at finde mærkerne i butikkerne og prøve dem. Finde den rigtige størrelse... Uden at købe dem. Tag hjem og kig lidt på nettet når du har navn, model og pris

her har jeg fundet fra Bundgaard og når man er medlem af deres hjemmeside er der nogengange 40% af prisen. Fik blandt andet hendes vintersko(2 par) til 40% rabat

Anmeld Citér

7. marts 2016

Vik

Ville ikke købe på nettet til de hel små. Vent evt til skoringe har børnenesdag sidst i marts, ellers er små str tit på tilbud

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.