Journalister søger hjemmegående forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. marts 2016

Journaliststuderende2016

Kære forældre

Jeg er journaliststuderende ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole i Aarhus, og er sammen med to medstuderende i gang med at lave en feature (et længere tv-indslag) om det faktum, at flere og flere vælger at blive hjemmegående mødre. Vi synes, det er spændende at give et indblik i de beslutninger, der ligger til grund for dette, og ikke mindst de værdier, der ligger bag.

Vi vil derfor høre, om der er en af jer, der kunne have lyst til at få besøg af os i en dag (eller noget af dagen - hvad der passer dig)? Vi vil følge dig med et kamera i løbet af dagen, og det skal helst være så hverdagsagtigt som muligt. Vi vil desuden lave løbende interviews med dig, hvor vi spørger ind til, hvorfor du har truffet beslutningen, hvad det giver dig, hvilke ulemper der er, hvordan det økonomisk hænger sammen, og hvilke fordomme du møder, når du fortæller, at du ikke er på arbejdsmarkedet.

Der er sat tid af i denne uge (onsdag, torsdag og fredag) til at filme, og vi kan komme hvor og hvornår det passer dig. Vi har også tid i næste uge, hvis det bedre kan lade sig gøre der. Indslaget skal som udgangspunkt kun bruges til undervisningen, men det vil, hvis du ønsker det, også blive vist på Kanal Østjylland

Vi håber meget, at en af jer har lyst til at deltage og fortælle om de glæder og bekymringer, der kan være som hjemmegående. Vi er søde, fordomsfrie og nysgerrige! Skriv gerne en kommentar til tråden eller en mail til iahedeager@mail.dmjx.dk - I er også meget velkomne til at ringe til mig på 42778733 for at høre mere.

De bedste hilsner
Nikoline, Louise og Isabella

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2016

Carina:-)

Skal det være i jylland?

Jeg kender en fantastisk mor i Kbh som jeg tror gerne vil vise hende og hendes 2 døtres hverdag :) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.