ombetrækning af barnevognskasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. marts 2016

Bissen

Hej hej  

Jeg ville høre, om der er nogle som har erfaringer med at ombetrække barnevognskasser? 

eller evt. kender et sted, hvor man kan få den ombetrukket? (gerne i nærheden af Aalborg)

Jeg har en skøn Scandia barnevogn fra 92 med stålkasse, hvor betrækket virkelige er ved at trænge til at få en omgang. først overvejede jeg at farve betrække, men nu er det ved at gå fra hinanden på kassen kant, så tror der skal helt nyt betræk til

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2016

Rockertand

Bissen skriver:

Hej hej  

Jeg ville høre, om der er nogle som har erfaringer med at ombetrække barnevognskasser? 

eller evt. kender et sted, hvor man kan få den ombetrukket? (gerne i nærheden af Aalborg)

Jeg har en skøn Scandia barnevogn fra 92 med stålkasse, hvor betrækket virkelige er ved at trænge til at få en omgang. først overvejede jeg at farve betrække, men nu er det ved at gå fra hinanden på kassen kant, så tror der skal helt nyt betræk til

Jeg ved ikke, hvad det koster, men vi har en dødlækker Odder X-Dream, hvor jeg forhørte om muligheden for at skifte stoffet rundt i kanten, og det kunne absolut ikke betale sig.

Med de billige priser der er på brugte barnevogne, så kan det vist svare sig at købe ny. Jeg impulsshoppede en spritny Odder X-Dream på froststel og massive hjul til 4700 kr på udsalg, så nu har jeg 2 

Anmeld Citér

7. marts 2016

Bissen

Rockertand skriver:

Jeg ved ikke, hvad det koster, men vi har en dødlækker Odder X-Dream, hvor jeg forhørte om muligheden for at skifte stoffet rundt i kanten, og det kunne absolut ikke betale sig.

Med de billige priser der er på brugte barnevogne, så kan det vist svare sig at købe ny. Jeg impulsshoppede en spritny Odder X-Dream på froststel og massive hjul til 4700 kr på udsalg, så nu har jeg 2 

tak for svar. 

Frygtede lidt, at det kunne blive en halv dyr affære at få det gjort. 

Jeg har også selv overvejet at købe ny - barnevogns-kasse i hver fald, da jeg er enormt glad for stellet - men det skulle vist selv ikke kunne svare så 

er bare for nærig til at købe helt barnevogn, når den absolut intet fejler udover at betrækket trænger til en overhaling 

Anmeld Citér

7. marts 2016

Benjamins'mor

Vores barnevogns kasse havde fået fugt/jordslåede pletter (fik det fjernet i går, cillit bang mug skimmel og snavs), men jeg undersøgte også mulighed for ombeklædning og evt ny kasse, og det kunne bestemt ikke svare sig. Jeg har en emmaljunga Big Star suprême og en ny kasse ville koste 3200,- jeg har selv givet 6000,- for barnevognen, så havde det ikke kunnet gå væk havde det bedre kunnet svare sig at finde en pæn brugt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.