spørgsmål fra en 4 gangs. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. marts 2016

Krussedulle

jeg kunne enormt godt tænke mig at høre, jer (der må være nogen ) som har født 4 gange..

hvordan var 4 fødsel i forhold til den 3?

min 3 fødsel, var hurtig og jeg vil næsten sige at den også var smertefri. Jeg havde ikke særlig ondt under veerne.. Og jeg fødte 2 timer fra første ve.

min termin er i morgen, og jeg er spændt på fødslen, fordi den skal foregå hjemme denne gang.. 

Men får jeg mon en lige så nem og hurtig fødsel? eller skal jeg mon forvente noget helt andet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2016

Rockertand

Krussedulle skriver:

jeg kunne enormt godt tænke mig at høre, jer (der må være nogen ) som har født 4 gange..

hvordan var 4 fødsel i forhold til den 3?

min 3 fødsel, var hurtig og jeg vil næsten sige at den også var smertefri. Jeg havde ikke særlig ondt under veerne.. Og jeg fødte 2 timer fra første ve.

min termin er i morgen, og jeg er spændt på fødslen, fordi den skal foregå hjemme denne gang.. 

Men får jeg mon en lige så nem og hurtig fødsel? eller skal jeg mon forvente noget helt andet? 

Kan ikke rigtigt hjælpe med den 4., da min blev ændret til kejsersnit nogle uger inden termin pga komplikationer, men den første var stille og rolig standard, Den anden var mildest talt ikke særlig sjov, den tredje var fantastisk og også så tæt på smertefri, som man kan komme.

Held og lykke, det skal nok gå godt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.