Bartholinit erfaringer.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. marts 2016

Anonym trådstarter

For 3 år siden ca havde jeg en bartholinit cyste ca 4x4 cm, og det gjorde jo vanvittigt ondt. Den blev så stor, at jeg skulle opereres men heldigvis sprang den selv inden.
Efter dette har jeg indimellem haft ondt i skeden og den side hvor cysten sad men ikke noget slemt. Men men... Her igår havde kæresten og jeg samleje og derefter begyndte det at gøre rigtigt ondt og det gør det stadig, er bange for at jeg får en igen!!
Nogen der har erfaringer med dette?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2016

Anonym

Blev selv opereret for et par år siden for det samme og efter sameje kan den godt "hæve" lidt op.  Hold øje med det og se om smerterne forsvinder igen,  ellers kan egen læge udskrive pencillin som kan tage det i opløbet 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Anonym trådstarter

Blev selv opereret for et par år siden for det samme og efter sameje kan den godt "hæve" lidt op.  Hold øje med det og se om smerterne forsvinder igen,  ellers kan egen læge udskrive pencillin som kan tage det i opløbet 

Kan man få penicillin imod det? Jeg fik bare at vide af lægerne at de ikke kunne gøre noget ved den hvis den ikke er stor stor? Men giver da mening med pencilin når det er betændelse 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Kan man få penicillin imod det? Jeg fik bare at vide af lægerne at de ikke kunne gøre noget ved den hvis den ikke er stor stor? Men giver da mening med pencilin når det er betændelse 

Jeg havde ingen problemer med at få det da jeg ringede til egen læge og fortalte at det var blusset op igen 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde ingen problemer med at få det da jeg ringede til egen læge og fortalte at det var blusset op igen 

Åh tak for svar, burde jeg også kunne så hvis det skulle blive nødvendigt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.