Vendbar autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
4 svar
4 synes godt om
6. marts 2016

AnneSHS

Hej.

Jeg søger Jeres erfaringer med vendbare autostol? Gerne fordele og ulemper?? Vi skal have vores første barn her til maj, og snakker om at købe en vendbar autostol, da vi forestiller os at det er nemmere at få barnet ind og ud af bilen..

Og er der evt. en der har en til salg?

Mvh. Anne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2016

superbaby

Vil gerne anbefale Cybex Sirona! Det virker godt med drejefunktionen og vores dreng er rigtig glad for at sidde i den . Skal ikke af med vores, men DBA er leveringsdygtig 

Anmeld Citér

6. marts 2016

PB2013

Vi har også cybex sirona og elsker den!!! Men vil sige, at da han var lille var jeg glad for at have en jeg kunne tage in dog ud af bilen fx til indkøbsvognen osv.. 

Anmeld Citér

6. marts 2016

AnneSHS

Dejligt med nogle anbefalinger. Jeg synes de er vanvittig dyre... Men sikkerhed er vigtigt! Og kan lige så godt tænke på funktionalitet når jeg nu skal ud at investere!

Anmeld Citér

6. marts 2016

Berta

Vendbar som cybex syronia er mega smart som nr 2 autostol. Jeg vil bestemt anbefale en decideret str 0 (baby) stol som den første. Den kan nemt tages med ind og ud af bilen - og passer meget bedre til en nyfødt end en str 0-18 kg stol. De der 0-18 kg er simpelthen for store til en nyfødt. (Også selvom producenten påstår noget andet)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.