Nogen der vil være med? - Motivation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.362 visninger
16 svar
2 synes godt om
6. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har besluttet mig for at NU skal jeg i gang igen!

Efter en længere pause fra alt der hedder overskud, motivation og sund livsstil startede jeg op igen i mandags. Og smed 2,7 kg på en uge  Noget af det har helt sikkert være væske, men alligevel

Jeg er i dag startet op på motionen for jeg VIL have min krop tilbage! Eller i hvert fald bare slippe for noget af den her muffintop, som graviditeten efterlod. 

Men jeg synes det kunne være vildt fedt evt at lave en lille gruppe hvor man kan dele sine resultater og finde inspiration samt motivation til at blive ved. 

Jeg har personligt lagt en plan om at løbe tirsdag og torsdag hver uge, for det passer med at jeg skal møde sent så jeg kan løbe om morgenen, efter at have afleveret i vuggestue. Jeg VIL vinde over de sidste kilo nu! Er der nogen der vil være med? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2016

Rauw

Jeg kunne godt være frisk, har tænkt mig at starte op i morgen med motion og sund kost.  Har nok taget 10 kg på og de skal bare langt væk igen!! 

Anmeld Citér

6. marts 2016

MamaGulloev

Rauw skriver:

Jeg kunne godt være frisk, har tænkt mig at starte op i morgen med motion og sund kost.  Har nok taget 10 kg på og de skal bare langt væk igen!! 

Jeg tog 30 kg på i graviditeten, og har et mål der hedder 5 kg under startvægten dengang. Mangler de sidste 10 kg nu og de sidder bare godt fast! Men nu bliver min pige 2 år til sommer, og jeg vil altså bare så gerne i hvert fald være nede på startvægten inden da.

Hvad laver du af motion?

Anmeld Citér

6. marts 2016

Rauw

MummiT skriver:

Jeg tog 30 kg på i graviditeten, og har et mål der hedder 5 kg under startvægten dengang. Mangler de sidste 10 kg nu og de sidder bare godt fast! Men nu bliver min pige 2 år til sommer, og jeg vil altså bare så gerne i hvert fald være nede på startvægten inden da.

Hvad laver du af motion?

Jeg vandre med min hund, bestiger små bakker, løber. Bor på landet lige mellem skov og strand så det udnytter jeg en del. Ja bortset fra jeg ikke helt har gidet pga kulde sne og regn de sidste to tre mdr- og det har så resulteret i ca 10 ekstra kg som har sat sig på mave og ansigt og det klær mig ikke!  

Anmeld Citér

6. marts 2016

Rauw

Men hold da op det da meget du har smidt allerede  du må da være totalt hot mama. De sidste kg sidder altid vildt godt fast men bare vær stædig!! 

Anmeld Citér

6. marts 2016

MamaGulloev

Rauw skriver:

Men hold da op det da meget du har smidt allerede  du må da være totalt hot mama. De sidste kg sidder altid vildt godt fast men bare vær stædig!! 

Der var rigtig meget af det der var væske, som bare fløj af lige i løbet af de første 2 uger, så føler ikke det er helt så meget jeg har smidt

Og ja, så sidder der altså lidt af en muffintop tilbage, som jeg er lidt uvenner med

Men ja, det gælder om at være stædig når det kommer til de sidste kg!

Anmeld Citér

6. marts 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg håber at jeg også kan være med selvom jeg er begyndt for et stykke tid siden

jeg startet for 9 uger siden. Efter nytår vejet mig til at være 60,2 og det chokket mig helt vildt og tænkte næ nej nu skal det være slut så jeg begyndte at træne flere gange om ugen og ud og gå tur i 1 time 3 gange om ugen. Og jeg spiser mindre potioner. 

Jeg vejer ikke min mad og jeg spiser ikke kun bestemt mad. Jeg spiser bare det samme som min datter og mand spiser. 

Men tænker over hvor meget jeg spiser osv. I weekenderne spiser jeg lille mængde slik. 

Og jeg vejer mig hver fredag. Og nu 9 uger efter siger vægten 53,3 

Anmeld Citér

6. marts 2016

MamaGulloev

Love Angel skriver:

Jeg håber at jeg også kan være med selvom jeg er begyndt for et stykke tid siden

jeg startet for 9 uger siden. Efter nytår vejet mig til at være 60,2 og det chokket mig helt vildt og tænkte næ nej nu skal det være slut så jeg begyndte at træne flere gange om ugen og ud og gå tur i 1 time 3 gange om ugen. Og jeg spiser mindre potioner. 

Jeg vejer ikke min mad og jeg spiser ikke kun bestemt mad. Jeg spiser bare det samme som min datter og mand spiser. 

Men tænker over hvor meget jeg spiser osv. I weekenderne spiser jeg lille mængde slik. 

Og jeg vejer mig hver fredag. Og nu 9 uger efter siger vægten 53,3 

Hold da op hvor flot. Men det var da ikke meget du vejer? Eller du er måske ikke så høj?

Jeg har oprettet en gruppe på fb: Kampen mod kiloene - motivation

I kan enten ansøge den direkte, elle ansøge mig: Tanya Gulløv så tilføjer jeg jer

Anmeld Citér

6. marts 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MummiT skriver:

Hold da op hvor flot. Men det var da ikke meget du vejer? Eller du er måske ikke så høj?

Jeg har oprettet en gruppe på fb: Kampen mod kiloene - motivation

I kan enten ansøge den direkte, elle ansøge mig: Tanya Gulløv så tilføjer jeg jer

Godt gættet. Jeg er nemlig ikke så høj. Jeg er 155 cm 

så jeg nemt kunne ha endt som dværg så for mig og min højde var 60,2 er alt for meget. 

Og endda selv nu som 53,3 så vil jeg selv ikke mene at jeg er slank da jeg ikke er så høj. 

Men årh hvor det motivere mig at jeg kan se meget meget forskel på mit tøj

men tror desværre det snart gå i stå da det sikkert kræver endnu hårde arbejde end det er i forvejen, for at tabe sig de sidste kilo 

hvor høj er du og hvor meget vejer du om jeg må spørger?��

Anmeld Citér

6. marts 2016

MamaGulloev

Love Angel skriver:

Godt gættet. Jeg er nemlig ikke så høj. Jeg er 155 cm 

så jeg nemt kunne ha endt som dværg så for mig og min højde var 60,2 er alt for meget. 

Og endda selv nu som 53,3 så vil jeg selv ikke mene at jeg er slank da jeg ikke er så høj. 

Men årh hvor det motivere mig at jeg kan se meget meget forskel på mit tøj

men tror desværre det snart gå i stå da det sikkert kræver endnu hårde arbejde end det er i forvejen, for at tabe sig de sidste kilo 

hvor høj er du og hvor meget vejer du om jeg må spørger?��

Jeg 165 cm og vejede i fredags 70,1.. Er spændt på hvad den står på, på fredag

Mit mål er i virkeligeden et sted mellem 55-58 kg. Min ønskevægt er 55, men min familie siger at jeg nok bør stoppe før det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.