Baby stoppe med at fodre hund?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
3 svar
5 synes godt om
5. marts 2016

linkon

Nu er jeg virkelig ved at være træt af måltider med min datter, hun er egentlig god til at spise, men den sidste tid finder hun det meget mere passende og smide sin mad på gulvet for at se på vores hund spise det.

Så mit spørgsmål er, hvordan kan jeg stoppe denne irriterende fodringen af hunden? 

Vi kan ikke lukke ham ud hver gang hun spiser, desværre!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2016

FruStolpe

linkon skriver:

Nu er jeg virkelig ved at være træt af måltider med min datter, hun er egentlig god til at spise, men den sidste tid finder hun det meget mere passende og smide sin mad på gulvet for at se på vores hund spise det.

Så mit spørgsmål er, hvordan kan jeg stoppe denne irriterende fodringen af hunden? 

Vi kan ikke lukke ham ud hver gang hun spiser, desværre!

Lær hunden at blive i sin kurv når der spises. Vores egen har ikke noget at gøre omkring spisebordet når vi spiser! Og mad der falder (kastes) må først hentes når vi rejser os. 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Rauw

Bed hunden vente i køkkenet når i spiser? Eller lav to skåle/tallerkner med mad, en til at fodre hunden fra og en til selv at spise? Herhjemme var vores hund mægtig glad for gavmilde babyer men aldrig værre end at hun gik væk når jeg bad om det så de selv kunne få spist også. Børnene skulle jo også helst selv ha bare en smule  nu er børnene herhjemme dog så store at de selv sørger for at få spist nok (at de så stadig fodre hunden under bordet lader jeg bare som om jeg ikk ser

Anmeld Citér

5. marts 2016

Sedigfor

Nu skriver du ikke hvor gammel dig barn er men nogle barn kaster bare mad på gulvet " min datter gør os hvis hun får lov at spise selv 10,5 mdr " det er bare mere sjovt fordi jeres hund spiser maden der ryger på gulvet. 

Lær jeres hund og holde sig fra spisebordet når der skal spises.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.