Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er 14 dage siden jeg fødte, og lysten er efterhånden ved at melde sig igen, men må vi have sex når jeg stadig har sting siddende? (Det er to hudafskrabninger indvendigt) - tror jeg har 3 sting
og må vi hvis jeg stadig bløder lidt?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Man må hvad man lyster men husk gummi for at undgå infektion.
Anonym skriver: Det er 14 dage siden jeg fødte, og lysten er efterhånden ved at melde sig igen, men må vi have sex når jeg stadig har sting siddende? (Det er to hudafskrabninger indvendigt) - tror jeg har 3 sting og må vi hvis jeg stadig bløder lidt?
De er vel faldet ud nu? Er det ikke 10 dage eller noget i den stil før de opløses.
Jeg ville nok vente lidt, også pga det ulækre barselsflåd, og for lige at hele 100%. Fødte selv for 3 uger siden imod har da lyst men er stadig en smule øm der hvor jeg har været syet. Men hvis i er forsigtige så er der vel ik noget i vejen for det
Vil vente til stingene er ude, blev selv syset, fra 10 dag og op skal de gerne forsvinde (:
Sedigfor skriver: Vil vente til stingene er ude, blev selv syset, fra 10 dag og op skal de gerne forsvinde (:
Stigende *
modesty skriver: De er vel faldet ud nu? Er det ikke 10 dage eller noget i den stil før de opløses.
Jeg blev syet med 5 sting. 3 indvendig og 2 udvendig (ellers var det omvendt) og mine sting forsvandt først efter en måned. Så tror det er individuelt
Har vist fået at vide ca. 14 dage, så håber de snart falder ud
Anonym skriver: Har vist fået at vide ca. 14 dage, så håber de snart falder ud
Vi havde sex 3 uger efter og jeg var gået meget i stykker. Mellemkødet og det hele. 10-14 dage så er stingene opløst.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128