Sex mens stigende stadig er der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
8 svar
2 synes godt om
4. marts 2016

Anonym trådstarter

Det er 14 dage siden jeg fødte, og lysten er efterhånden ved at melde sig igen, men må vi have sex når jeg stadig har sting siddende? (Det er to hudafskrabninger indvendigt) - tror jeg har 3 sting

og må vi hvis jeg stadig bløder lidt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Man må hvad man lyster men husk gummi for at undgå infektion.

Anmeld Citér

4. marts 2016

modesty

Anonym skriver:

Det er 14 dage siden jeg fødte, og lysten er efterhånden ved at melde sig igen, men må vi have sex når jeg stadig har sting siddende? (Det er to hudafskrabninger indvendigt) - tror jeg har 3 sting

og må vi hvis jeg stadig bløder lidt?

De er vel faldet ud nu? Er det ikke 10 dage eller noget i den stil før de opløses.

Anmeld Citér

4. marts 2016

Mullesmith

Jeg ville nok vente lidt, også pga det ulækre barselsflåd, og for lige at hele 100%. Fødte selv for 3 uger siden imod har da lyst men er stadig en smule øm der hvor jeg har været syet. Men hvis i er forsigtige så er der vel ik noget i vejen for det 

Anmeld Citér

4. marts 2016

Sedigfor

Vil vente til stingene er ude, blev selv syset, fra 10 dag og op skal de gerne forsvinde (:

Anmeld Citér

4. marts 2016

Sedigfor

Sedigfor skriver:

Vil vente til stingene er ude, blev selv syset, fra 10 dag og op skal de gerne forsvinde (:

Stigende *

Anmeld Citér

4. marts 2016

Diosa85

modesty skriver:

De er vel faldet ud nu? Er det ikke 10 dage eller noget i den stil før de opløses.

Jeg blev syet med 5 sting. 3 indvendig og 2 udvendig (ellers var det omvendt) og mine sting forsvandt først efter en måned. Så tror det er individuelt 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Anonym trådstarter

Har vist fået at vide ca. 14 dage, så håber de snart falder ud

Anmeld Citér

5. marts 2016

M&J87

Anonym skriver:

Har vist fået at vide ca. 14 dage, så håber de snart falder ud

Vi havde sex 3 uger efter og jeg var gået meget i stykker. Mellemkødet og det hele. 10-14 dage så er stingene opløst.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.