Tomt og ondt i hjertet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
8 svar
1 synes godt om
4. marts 2016

FrkHS

Er på 3. dagen efter min medicinske abort efter MA. Bløder stadig og har smerter, men de værste smerter er dem indeni. Jeg føler mig tom og har ondt i hjertet. Jeg ser barnevogne og store struttende maver så snart jeg bevæger mig uden for døren, og hjemme overmander tankerne og enorm tristhed mig. Det hele kan bedst beskrives med et kæmpe savn til en del af mig der er revet fra mig.. Lige nu kan jeg slet ikke se, hvordan jeg kommer videre. Græder til der ikke er flere tårer og øjnene gør ondt, og så starter det bare igen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Kæreste du

Jeg har intet godt at sige - andet end at jeg har været der - og at jeg ved hvor ubeskrivelig ondt det gør. Giv det tid og plads - tal med nogen du holder af.

Dine følelser og tanker så berettigede og det går desværre ikke bare væk på kommando. Dog bliver det bedre, selvom det ikke virker sådan lige nu 

Anmeld Citér

4. marts 2016

FrkHS

Jeg er bare helt ubeskrivelig bange for at jeg aldrig ender med at blive gravid igen. Kampen til denne graviditet har været mere end hård. 

Anmeld Citér

4. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Den frygt forstår jeg godt. For mig kom den væltende i perioder - andre gange var det nemmere at være optimistisk. Den barske realitet er, at ingen ved om eller hvornår det lykkes - moder natur er en dum kælling på det punkt.

Men - chancerne er der trods alt - og endda er de gode. Det ender som regel godt, selvom nogen skal urimelig meget igennem for at komme dertil... jeg ved godt at det er en ringe trøst lige nu...

Anmeld Citér

4. marts 2016

FrkHS

Uret tikker efterhånden i forhold til antal forsøg der er tilbage, og så skal jeg for altid slippe drømmen om at blive mor. 

Det er usandsynligt svært, når jeg nu har været så tæt på og det så bliver revet væk. Og nej, ingen - absolut ingen i hele verden kan love det sker.

Anmeld Citér

4. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Er du i inseminationsbehandling eller IVF? Jeg aborterede efter 2. IVF da jeg vist var omkring 6+1. Det gjorde at vi efter samtale med sygehuset fik et ekstra forsøg...

Usikkerheden er ulidelig... man skal leve med frygten for at det aldrig lykkes - og hvad skal man så? Jeg kunne sjældent tænke det til ende...

Man må gerne føler at det hele er håbløst til tider. Når krop og sind er kommet sig lidt, håber jeg at du får kræfter til at prøve igen...

Anmeld Citér

4. marts 2016

FrkHS

Icsi.. Har været igennem 8 iui, to udtagninger og tre oplægninger. Det sidste med et fryseæg. Nu venter sidste forsøg i lang protokol.

Anmeld Citér

4. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

FrkHS skriver:

Icsi.. Har været igennem 8 iui, to udtagninger og tre oplægninger. Det sidste med et fryseæg. Nu venter sidste forsøg i lang protokol.

Det lyder som en rigtig lang og sej kamp I allerede har været igennem. Jeg er ked af at høre, at det er så svært. Jeg håber at tiden vil være god ved dig, og at du på én eller anden måde får mod på næste omgang. Jeg håber også at der er nogen som giver dig en kæmpe krammer og lytter til dine frustrationer. IT SUCKS!!!

Anmeld Citér

4. marts 2016

Kærlighediminmave

FrkHS skriver:

Er på 3. dagen efter min medicinske abort efter MA. Bløder stadig og har smerter, men de værste smerter er dem indeni. Jeg føler mig tom og har ondt i hjertet. Jeg ser barnevogne og store struttende maver så snart jeg bevæger mig uden for døren, og hjemme overmander tankerne og enorm tristhed mig. Det hele kan bedst beskrives med et kæmpe savn til en del af mig der er revet fra mig.. Lige nu kan jeg slet ikke se, hvordan jeg kommer videre. Græder til der ikke er flere tårer og øjnene gør ondt, og så starter det bare igen 

Kender det godt. Blev gravid april sidste år.. Mistede det hurtigt og er ikke blevet gravid igen siden trods 4 iui. Nu starter vi i ivf næste gang jeg bløder. Kender den tomme følelse.. Har også mistet 2 veninder imellem tiden som blev gravide og har født.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.