Pædagog som fjernstudie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.798 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej.

jeg har endelig søgt ind på drømmestudiet - pædagog.

Jeg overvejer dog, om fjernstudie ville være en bedre løsning for mig ifht familie og et deltidsjob ved siden af.

nogen der har erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2016

smilfraungpige

Anonym skriver:

Hej.

jeg har endelig søgt ind på drømmestudiet - pædagog.

Jeg overvejer dog, om fjernstudie ville være en bedre løsning for mig ifht familie og et deltidsjob ved siden af.

nogen der har erfaringer? 

jeg er på fjernstudie det godt nok bare for at tage 10 klasse, det faktisk bedre end at sidde i klasse fyldt.

Anmeld Citér

3. marts 2016

Anonym trådstarter

smilfraungpige skriver:

jeg er på fjernstudie det godt nok bare for at tage 10 klasse, det faktisk bedre end at sidde i klasse fyldt.

Det giver i hvert fald mere frihed 

Anmeld Citér

3. marts 2016

smilfraungpige

Anonym skriver:

ja og man er ikke 'tvunget' til at lave noget hverdag

Anmeld Citér

3. marts 2016

esioul

Anonym skriver:

Tror ikke som sådan det giver meget frihed, der er stadig gruppearbejde online. 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Tror ikke som sådan det giver meget frihed, der er stadig gruppearbejde online. 

Kender du til det?

Anmeld Citér

3. marts 2016

Fremad

Planlægning af ens tid kan være muligt, men jeg synes også det tager en del mere tid omkring faglig mm på selvstudium plus jeg personligt mangler sparring og debat mm som en klasse kan bidrage med..

Anmeld Citér

3. marts 2016

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Planlægning af ens tid kan være muligt, men jeg synes også det tager en del mere tid omkring faglig mm på selvstudium plus jeg personligt mangler sparring og debat mm som en klasse kan bidrage med..

Så du har fortrudt?

Anmeld Citér

3. marts 2016

esioul

Anonym skriver:

Kender du til det?

En fra min klasse skiftede fra fjernstudie til alm undervisning. Hun fortalte de sat med gruppearbejde online der skulle koordineres, så man kan ikke helt selv planlægge da det også skal passe de medstuderende.

Hun synes også hun manglede sparring, som når man diskuterer på klassen. 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Tip!

Jeg er uddannet pædagog i sommers, og jeg vil ikke for noget i verden undvære det sociale i klassen. Både hvad angår opgaver, men også sparring, udveksling af erfaringer, andres synspunkter. 

Man kan hurtig få sporet sig selv helt af afveje, uden nogen til at hive en op igen. Især i de pressede tider med eksamer, specielt bacheloren. 

Ydermere så møder man nogle mennesker på uddannelsen, som man får et tæt venskab med, som man bruger mange timer sammen med i gruppe og til eksamer. De fedeste eksames projekter er sket i grupper, vi har lavet flash mob i et storcenter, haft projekt med elite idrætsudøvere, og endelig vores bachelor projekt var rollespil. 

jeg vil ikke vælge den netbaserede uddannelse, men helt kla et seminarie. 

Min bedste veninde Idag er en fra uddannelsen, vi har skrevet alle opgaver vi kunne sammen, vi ses stadig tit på trods af en afstand på 85 km.. 

Vil klart vælge et seminarie.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.