D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sara0177 skriver:
Hej
Jeg er gravid med enæggede tvillinger i uge 13 og blev hurtig gravid med min mand. Jeg er virkelig glad for at være gravid med tvillinger. Men det er sååå hårdt jeg har kvalme 24/7, kaster en del op og er sengeliggende kun. Jeg har hørt at det bliver bedre efter uge 12, men det oplever jeg ikke.
Er der nogle gravide med tvillinger som har oplevet det samme? Kommer det til at fortsætte i hele graviditeten? Man kan ikke nyde sin graviditet, når man er dårlig hele tiden.
Er det rigtig, at når man er gravid med enæggede så er det ofte piger, som bliver født? Jeg er bare nysgerrig. Håber at nogle kan svare.
Jeg har ikke været gravid med tvillinger, men havde enormt meget kvalme da jeg var gravid!
Det startede i uge 5+ og varede helt indtil uge 20! Med opkast hver eneste dag indtil uge 18. Der var et par uger hvor jeg mere eller mindre var sengeliggende... Var nødt til at handle selv, men var også nødt til at have poser med, da jeg kastede op hele tiden nærmest...
Det blev dog markant bedre da jeg købte seaband! Jeg gik fra at kaste op flere gange i timen til et par gange om dagen... Og kunne derfor opretholde en nogenlunde normal hverdag 
- Indtil jeg så blev ramt af bækkenløsning og plukveer og måtte sygemeldes i uge 24.
Anmeld
Citér