Ikke godkendt navn hvad gør man ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
6 svar
7 synes godt om
2. marts 2016

Anonym trådstarter

Vi venter en pige og har fundet drømme navnet til hende , men det er ikke godkendt :-) 

jeg ved godt man skal søge igennem præsten osv. Det er IKKE så specielt at jeg ikke tænker det bliver godkendt, men er nok mere bange for det ikke bliver det ! 

Men kan jeg godt tillade mig og skrive den dag hun bliver født at nu er lille "bip" kommet til verden :-) også bare håbe på hendes navn bliver godkendt eller skal vi vente til det er godkendt med at fortælle hvad hun skal hedde ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

Kløver

Jeg ville undlade at bruge navnet til drt var godkendt og søge hurtigst muligt  

Anmeld Citér

2. marts 2016

Stivdie

Anonym skriver:

Vi venter en pige og har fundet drømme navnet til hende , men det er ikke godkendt :-) 

jeg ved godt man skal søge igennem præsten osv. Det er IKKE så specielt at jeg ikke tænker det bliver godkendt, men er nok mere bange for det ikke bliver det ! 

Men kan jeg godt tillade mig og skrive den dag hun bliver født at nu er lille "bip" kommet til verden :-) også bare håbe på hendes navn bliver godkendt eller skal vi vente til det er godkendt med at fortælle hvad hun skal hedde ? 

Altså, jeg har både en svigerinde og en kollega, der ønskede specielle, ikke godkendte navne til deres barn. Og begge meldte navnet ud på forhånd. Hos min svigerinde gik navnet igennem. Det gjorde det så ikke for min kollega, så lille Sahara blev til en Sarah. 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Flødebollen

Stivdie skriver:

Altså, jeg har både en svigerinde og en kollega, der ønskede specielle, ikke godkendte navne til deres barn. Og begge meldte navnet ud på forhånd. Hos min svigerinde gik navnet igennem. Det gjorde det så ikke for min kollega, så lille Sahara blev til en Sarah. 

Seriøst? Sahara?

ind imellem undrer jeg mig sgu over, hvad der får folk til at navngive deres børn specielt behøver ikke altid at være godt. 

Den første der havde hørt 'sand i Sahara', havde aldrig ladet den pige glemme det. 

I imellem skal man tænke over, at de børn skal leve et helt liv med det navn

Anmeld Citér

3. marts 2016

TNBC

Flødebollen skriver:

Seriøst? Sahara?

ind imellem undrer jeg mig sgu over, hvad der får folk til at navngive deres børn specielt behøver ikke altid at være godt. 

Den første der havde hørt 'sand i Sahara', havde aldrig ladet den pige glemme det. 

I imellem skal man tænke over, at de børn skal leve et helt liv med det navn

Navnet sahara er godkendt pigenavn..

Anmeld Citér

3. marts 2016

TNBC

Stivdie skriver:

Sahara er da godkendt.

Anmeld Citér

3. marts 2016

Flødebollen

TNBC skriver:

Navnet sahara er godkendt pigenavn..

Det er Pyrus også. Jeg forstår det ikke mere af den grund... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.