Hjælp til navne valg ? To navne med m ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts 2016

Anonym trådstarter

Nu har jeg oprettet en afstemning ang drenge navne. 

Og ... Både min mand og jeg er forelsket i navnet Magni , mest mig ! Jeg har bestemt de to andre børns navne, men min mand ku godt tænke sig navnet Marinus efter hans oldefar som han havde meget kær. 

Jeg synes Marinus er sødt, men ved ikk om jeg kan vende mig til det   Ville det være for fjollet og døbe ham, Magni Marinus Jonsen ?  

Så havde han Marinus som mellemnavn - Tænker om MM lyder så forkert HJÆLP ! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

Kløver

Anonym skriver:

Og ... Både min mand og jeg er forelsket i navnet Magni , mest mig ! Jeg har bestemt de to andre børns navne, men min mand ku godt tænke sig navnet Marinus efter hans oldefar som han havde meget kær. 

Jeg synes Marinus er sødt, men ved ikk om jeg kan vende mig til det   Ville det være for fjollet og døbe ham, Magni Marinus Jonsen ?  

Synes det er et fint alternativ for man bruger jo ikke mellemnavnet og ærligt har jeg svært ved at udtale Marius men ser det som Marius men nok fordi jeg kender flete små drenge der hedder Marius. Synes faktisk det er nemmere at sige Magni Marius end bare Magni eller Marius som enkelt stående navn. De klinger godt sammen  

Anmeld Citér

2. marts 2016

MorTilN

Anonym skriver:

Synes sagtens i kan døbe ham det, det har et godt flove når man siger det højt og MMJ er jo ikke de værste initialer man kan have

Jeg er selv død forelsket i Magni og vi skal forhåbentlig have en Magni vis vi får en dreng 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Tine B

Årgangs Mor skriver:

Synes det er et fint alternativ for man bruger jo ikke mellemnavnet og ærligt har jeg svært ved at udtale Marius men ser det som Marius men nok fordi jeg kender flete små drenge der hedder Marius. Synes faktisk det er nemmere at sige Magni Marius end bare Magni eller Marius som enkelt stående navn. De klinger godt sammen  

Nu er det jo så ikke Marius, men Marinus.. 

Til spørgsmålet.. Jeg synes faktisk det lyder ret fint med de to navne sammen..  

Anmeld Citér

2. marts 2016

Kløver

Tine B skriver:

Nu er det jo så ikke Marius, men Marinus.. 

Til spørgsmålet.. Jeg synes faktisk det lyder ret fint med de to navne sammen..  

Undskyld min autokorrektur har åbenbart også ment de 2 navne mindede om hinanden  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.