SPJ85 skriver:
Jeg har præcist samme slags barn. Også 8 måneder. Her tror jeg det handler om tryghed, for han sover fint ved siden af mig. Ammer du? Jeg ammer ham når han vågner, så sover han igen med det samme. Hvordan forløber resten af natten og hvordan putter i?
vi har både været ved ørelæge og kiopraktor, men det var ingenting at komme efter
Jeg ved snart ikke. Det kunne måske godt være tryghed, men hun er bare bundulykkelig i det øjeblik hun vågner op. Det virker bare så underligt.
Nej, jeg måtte desværre give op på amning da hun var 2 måneder, da min mælk aldrig løb til. Mistænker at mit akutte kejsersnit og forløbet bagefter forstyrrede mælkeproduktionen gevaldigt.. 
Når det lykkes os at få hende til at sove, sover hun til kl 24, får flaske og så vågner hun igen kl 2/4 og får endnu en flaske og sover fint videre.
Vi putter ved at hun får ren ble, d-dråber, nattøj på. En flaske inde på værelset (uden lys), børstet tænder og puttes med bamse og sut. Ofte falder hun fint i søvn på det tidpunkt, men vågner jo så præcis en time efter. 
Anmeld
Citér