Anonym skriver:
Åh jeg har bare fået nok !!!
min søster og jeg er som dag og nat. Hun er meget ego og lukrerer på alt hun kan, vil accepteres selvom hun konstant provokerer og selv opsøger konflikter. hun prøver at skubbe mig ud af familien og har lavet drama når vi skulle holde noget.
Mine forældre er nærmest under tøflen og er der det mindste tager de fri for arbejde og hun udnytter det til fulde. Flere gange har hun sagt ja tak og godkendt gavebeløb men pludselig havde hun ingen penge selv men lunne godt købe dyrt tøj, rejse, feste osv. Dette er heg i princippet ligeglad med hvis hun så bare var ærlig og også gik med et beløb hun havde råd til istedet for at nasse på alke andre konstant
Jeg har ofte inviteret og rakt hånden ud, men nu er nok nok. Jeg har sagt fra og at hun ikke længere er velkommen i vores hjem. Hun hr fået mange chancer. Kommer der ændringer og hun vil vise respekt og alm pli er hun selvfølgelig velkommen men ikke så længe hun ter sig som hun gør.
Det har så skabt problemer da min mor er blevet sur, for så tvinger jeg dem åbenbart til at vælge til jul mellem at se sine døtre og børnebørn. Jeg har sagt de er meget velkommen som de plejer hvert 2 år, men ikke min søster så længe hun er sådan. Så må de give os et år hver eller må hun vælge min søster, og så holder vi bare ved svigerne men var jo uretfærdigt jeg tog ungerne i pant og min søster skulle holde jul alene
me kan det virkelig være rigtigt jeg bare skal finde mig i alt, nej det synes jeg ikke. Men er åbenbart mig som er den onde og aner ikke hvordan jeg takler det
i min verden har ens opførsel altså konsekvens så vil hun ikke opføre sig ordentligt og respektere os i bores eget hjem, må hun lade være med at komme, og betyder det så at hun må finde andre løsninger til jul, ja så det være en konsekvens! Vælger mine forældre min søster så hun ikke skal sidde alene, ja så er det en konsekvens at de ikke ser os og detes børnebørn. Men alt er åbenbart min skyld
hvor har jeg bare fået nok af hendes nykker og hun opfører sig som en forkælet møgunge på trods af hun er midt i tyverne
Du er velkommen til at smide en pb til mig. Så vil jeg besvarer din tråd, og dele noget af min historie.