Hjælp til Guldbryllup.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. marts 2016

annecatrine88

Hej.

Vi skal til guldbryllup her i april og har i den forbindelse brug for hjælp. 

Vi har fundet en gammel kuffert hvor vi putter tæppe, glas og champagne, chokolade, gammelt kamera og en scrap book i. Ligesom en rejse gennem de sidste 50 år. ALt dette har jeg styr på.

MEN nu kommer den svære del. De skal have 5000 kr i kontanter. De 100 kr bliver små mønter da man jo skal have til tisse pauser og til betaling. Men hvordan skal jeg gøre med de resterne så det ikke bare er en kuvert med penge i.

Har tænkt på at folde dem som tøj, eller lave en buket blomster af penge. 

Har I andre ideer. Det skal passe ned i en kuffert. :-D :-D

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
annecatrine88 skriver:

Hej.

Vi skal til guldbryllup her i april og har i den forbindelse brug for hjælp. 

Vi har fundet en gammel kuffert hvor vi putter tæppe, glas og champagne, chokolade, gammelt kamera og en scrap book i. Ligesom en rejse gennem de sidste 50 år. ALt dette har jeg styr på.

MEN nu kommer den svære del. De skal have 5000 kr i kontanter. De 100 kr bliver små mønter da man jo skal have til tisse pauser og til betaling. Men hvordan skal jeg gøre med de resterne så det ikke bare er en kuvert med penge i.

Har tænkt på at folde dem som tøj, eller lave en buket blomster af penge. 

Har I andre ideer. Det skal passe ned i en kuffert. :-D :-D

Jeg tænker at det vil være fint at gøre lidt forskelligt med pengene. Evt købe en lille ramme og sætte nogle penge derind. Købe en lille sjov pung og ligge lidt der i. Evt lav små sommerfugle/blomster og sætte dem fast på indersiden af låget. Måske en lille sparegris med en lille sjov tekst på og så fylde den med tyvere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.