En Update herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg skrev for lidt tid siden herinde om min fødsels dep, og min datter der pt bor ved min mor, troede alt så ville blive godt igen, men har Idag kastet håndklædet og er blevet indlagt, er så langt nede, udmattet, føler mig som en dårlig mor osv når ikke jeg kan gi mine børn det de behøver, ganske enkelt fordi jeg ikke kan overskue min hverdag osv nu, har så meget angst tvangs tanker og selvmords tanker nu, at de har valgt og sige jeg sku herind, håber virkelig det blir vendepunktet, savner dengang alt var nemt og jeg var glad, ville ikke noget vildt, bare lige have luft! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Pas godt på dig selv

Anmeld Citér

2. marts 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sejt at du får hjælp og godt at din familie ka støtte dig, når du mest har brug for det!

Varme tanker herfra! Vh stine

Anmeld Citér

2. marts 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
2. marts 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg skrev for lidt tid siden herinde om min fødsels dep, og min datter der pt bor ved min mor, troede alt så ville blive godt igen, men har Idag kastet håndklædet og er blevet indlagt, er så langt nede, udmattet, føler mig som en dårlig mor osv når ikke jeg kan gi mine børn det de behøver, ganske enkelt fordi jeg ikke kan overskue min hverdag osv nu, har så meget angst tvangs tanker og selvmords tanker nu, at de har valgt og sige jeg sku herind, håber virkelig det blir vendepunktet, savner dengang alt var nemt og jeg var glad, ville ikke noget vildt, bare lige have luft! 

Dejligt din mor kunne træde til så du kan koncentrere dig om at slappe af og få det bedre  

God bedring og pas på dig selv 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Anonym trådstarter

Tak alle sammen!

Anmeld Citér

3. marts 2016

Camilze

Dine børn fortjener også en mor, der er glad. Derfor er det vigtigt, at du tænker på dig selv lige nu. Når du får det bedre og har mere overskud får dine børn også en glad mor. God bedring og held og lykke med det hele. Jeg ved en indlæggelse er hård, men den hjælper. 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Anonym trådstarter

Camilze skriver:

Dine børn fortjener også en mor, der er glad. Derfor er det vigtigt, at du tænker på dig selv lige nu. Når du får det bedre og har mere overskud får dine børn også en glad mor. God bedring og held og lykke med det hele. Jeg ved en indlæggelse er hård, men den hjælper. 

Jeg er heller ikke i tvivl om det rigtige var og blive indlagt, så selvom det hårdt må jeg bare holde ud, ser frem til engang og kom ud på den anden side igen så vores lille pige også kan flytte hjem igen, men lige nu er det rette for os alle min mor og hendes kæreste har hende til jeg ovenpå lgen!❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.