Bidrager lige for 3. gang med en ma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. februar 2016

Mo9ca

For 3. Gang i træk er det gået galt. 

Er gal, ked af det, frustreret og meget mere. Det der startede med en fin positiv test den 20. januar er gået til grunde indenfor de sidste 10 dage

Tænker at nr. 3 aldrig kommer til at blive til noget. Vi har produceret to sunde og raske børn uden nogle problemer. Det vil bare ikke lykkes for os 3. gang.

Og for at fucke endnu mere med mig, producerer jeg stadig graviditetshormonerne som giver mig spændte bryster og hård mave.

Ved ikke lige hvad jeg ville med dette indlæg andet end at komme ud med det.

M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2016

esioul

Mor8320 skriver:

For 3. Gang i træk er det gået galt. 

Er gal, ked af det, frustreret og meget mere. Det der startede med en fin positiv test den 20. januar er gået til grunde indenfor de sidste 10 dage

Tænker at nr. 3 aldrig kommer til at blive til noget. Vi har produceret to sunde og raske børn uden nogle problemer. Det vil bare ikke lykkes for os 3. gang.

Og for at fucke endnu mere med mig, producerer jeg stadig graviditetshormonerne som giver mig spændte bryster og hård mave.

Ved ikke lige hvad jeg ville med dette indlæg andet end at komme ud med det.

M

Øv hvor er det træls og underligt hvad det er der går galt 

Personligt havde jeg nok valgt at opgive drømmen og passe på mig selv selvom det er svært at nå til den erkendelse

Anmeld Citér

29. februar 2016

Mo9ca

Jeg har aldrig måttet opgive nogle drømme. Alle de drømme jeg har haft er blevet til noget. Jeg kan jo ikke undvære et 3. barn ligesom jeg heller ikke har kunnet undvære de to vi har. Men det bliver jeg måske nødt til alligevel. På et eller andet tidspunkt må nok jo være nok. Og om vi er kommet dertil ved vi ikke helt endnu. Det er SÅ svært

Anmeld Citér

29. februar 2016

FrkHS

Står i samme situation. Eller næsten i hvertfald. Efter 1 1/2 år i behandling stod jeg med positiv test d. 9/2, og ved en scanning i lørdags så det ud til at drømmen om vores første barn sluttede her for denne gang. Synes smerten er ubærlig. Kan ingenting, spiser ikke og har mest lyst til at sove. Så kan kun forestille mig hvordan det må være, at opleve det for tredje gang :-(

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.