Eksperthjælp: Ingen udløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
1 svar
1 synes godt om
29. februar 2016

Gitte Sander

Min kæreste får ikke udløsning når vi har sex. Hvis han "leger" selv, kan han godt få udløsning. Han er blevet undersøgt hos lægen, der konkluderede at det var en metal blokering og at vi bare skulle øve os. Der er nu gået to år og ingen ændring. Hvad kan vi gøre?

Gittes svar

Hej BienBlomsten,

Jeg vil foreslå at I beder lægen om en henvisning til nærmeste sexologiske klinik.

Jeg tror at problemet kan løses via fagligt kompetent hjælp fra en veluddannet sexolog.

Hvis der ligger mere omfattende psykologiske årsager bag, kan det naturligvis også være, at psykoterapi eller parterapi kan hjælpe, men prøv en dygtig sexolog først og se om ikke det er tilstrækkeligt.

Venlig hilsen,

Gitte

Gitte modtager enkeltpersoner og par i terapi, ligesom hun afholder mindfulnessgrupper, udviklingsgrupper, samt weekend workshops for par. Hun er forfatter til bogen "Grib kærligheden"

Se Gittes hjemmesider: www.gittesander.dk og www.gribkærligheden.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

1. marts 2016

mmj

Profilbillede for mmj

Hejsa

Lige et lille indlaeg, og undskyld det gebrokne Dansk, men jeg har ikke et Dansk tastetur.

Ang. dette saa vil jeg ikke sige jeg har problemmer med at komme, men der er i nogle situationer hvor det er svaerre end andre, for mig foreksemple hvis det er langsomme bevaegelser, men ogsaa hvad du taenker paa.
Hvis foreksemple han taenker paa noget som haemmer ham, hvor han maaske foeler at hvis han taenker paa det som faar ham til at komme ved SS(self service som jeg kalder det) saa er det ikke gode tanker eller lignede.

Bare et par tanker paa hvad der evt. ogsaa kunne vaere et problem for ham, men proev at hoere hvad han tanker paa naar han kommer og lad ham vaere aaben om det og doem ham ikke paa det.

Mads

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.