Kan jeg tillade mig det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2016

Abracadabra

Årgangs Mor skriver:

Jeg ved ikke om jeg er bedre eller hurtigere men det var din nedladende formulering jeg blev ked af. 

Tak for for rådet og normalt ville jeg være enig, men lige præcis mon veninde går rigtig meget op i sang og synger selv utrolig meget, så derfor ved jeg at den ikke vil stå i et hjørne men blive brugt flittigt hvor langt jeg når i listen af sange må tiden jo vise 

Det var ikke specielt værdiladet ment, men du beskriver et projekt på 80-100 timer (for mig formentlig mere). Det ville jeg selv have svært ved at finde i mit skema (og jeg er på deltid). 

Jeg strikker og hækler barselsgaver KONSTANT, men at lægge så mange timer i ét eneste projekt, virker voldsomt. 

Jeg kan jo være så ligeglad (og er det også), men en  sangkuffert er sjov i få år, og du lægger så mange timer i den! Er din veninde musikpædagog og kan bruge den til arbejdet også? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2016

Rauw

Abracadabra skriver:

Det var ikke specielt værdiladet ment, men du beskriver et projekt på 80-100 timer (for mig formentlig mere). Det ville jeg selv have svært ved at finde i mit skema (og jeg er på deltid). 

Jeg strikker og hækler barselsgaver KONSTANT, men at lægge så mange timer i ét eneste projekt, virker voldsomt. 

Jeg kan jo være så ligeglad (og er det også), men en  sangkuffert er sjov i få år, og du lægger så mange timer i den! Er din veninde musikpædagog og kan bruge den til arbejdet også? 

En sang kuffert med små bamser er da sjov i mange år og til småsøskende og måske endda til ens egne børn når man blir ældre hvis man passer godt på den. 

Anmeld Citér

29. februar 2016

Kløver

hannetheis skriver:

jeg ville elske sådan en gave.

tænkte lige hvis der er overskud til de for du har i forvejen rigtig mange sange.

men evt lave 1-2 sange man kan bruge enden sengetid.

fx elefantens vuggevise og lille blob nu skal du sove.

og så måske 5 julesange.

det er som sagt ikke nødvendigt. Men bare en tanke på ting jeg selv udover godt ville ønske mig.

Ah fedt. Rigtig god ide  

Anmeld Citér

29. februar 2016

Kløver

Abracadabra skriver:

Ikke endnu men hun er pædagog og ønsker meget at få musik bygget ovenpå  

sidste år lavede jeg et barselstæppe og tog mig 150 arbejdstimer 

havde jeg mange at lave til var det noget andet men er ikke så mange veninder jeg er på gave med som får børn det er heller ikke alle jeg hækler til  

Anmeld Citér

29. februar 2016

Kløver

Rauw skriver:

En sang kuffert med små bamser er da sjov i mange år og til småsøskende og måske endda til ens egne børn når man blir ældre hvis man passer godt på den. 

Min den ældste på 5 elsker at synge så tænker også der er flere gode år i sådan en kuffert  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.