Gastric bypass/gastroc sleeve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2016

Anonym trådstarter

Kunne jeg være heldig at nogen herinde har fået en gastric bypass eller gastric sleeve som ville fortælle hvilken af dem de har fået og hvorfor lige den, hvilke udfordringer har i haft og hvilke ting har været godt? Fik i det gennem det offentlige eller betalte i selv og hvor blev i opereret ?  På forhånd tusinde tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2016

Anonym

Jeg fik lavet en gastric bypass i januar 2011 på Hamlet i Gladsaxe . Det har været det bedste ever 48 kg væk og ingen komplikationer overhovedet, det offentlige betalte det var under de gamle regler.

Anmeld Citér

28. februar 2016

Anonym

hejsa

jeg her får en  gastric bypass og her tabe 74 kg på den jeg fik den i 07 og min mand her også får en og her tabe sig 50 kg  og i 08 vi er glad for det men der er nok ting vi ikke kan spiste i dag men det fin man ud af når man her prøve det 

Anmeld Citér

28. februar 2016

B&J

Jeg fik min gastric bypass for snart 5 år siden og jeg har tabt 74kg vejede 149.4 kg da jeg startede. Har dog taget lidt på i mellem tiden men det er mere muskel masse 

Det offentlige betalte min operation på Mølholm  

og jeg har aldrig haft det bedre 

Anmeld Citér

29. februar 2016

Anonym trådstarter

Tusinde tak for svar 

det er første gang jeg høre positive tilbagemeldninger omkring GB - alle andre jeg har spurgt har haft SÅ mange bivirkninger 

Anmeld Citér

29. februar 2016

Anonym

Jeg har ikke selv fået en.. 

Men jeg har en veninde der har fået den og hun kan overhovedet ikke tåle sukker, hun kan ikke selv opretholde sine vitaminbalancer heller.. Hun får derfor sprøjtet vitaminer ind hver 3 måned.. Hun har været indlagt flere gange fordi hun besvimer når hun mangler sukker, men hun kan ikke spise det for så bliver hun rigtig dårlig! Hun siger selv at hun ikke ville have taget imod den hvis hun havde vidst at det kunne blive så slemt

Anmeld Citér

29. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har ikke selv fået en.. 

Men jeg har en veninde der har fået den og hun kan overhovedet ikke tåle sukker, hun kan ikke selv opretholde sine vitaminbalancer heller.. Hun får derfor sprøjtet vitaminer ind hver 3 måned.. Hun har været indlagt flere gange fordi hun besvimer når hun mangler sukker, men hun kan ikke spise det for så bliver hun rigtig dårlig! Hun siger selv at hun ikke ville have taget imod den hvis hun havde vidst at det kunne blive så slemt

Er det gastric bypass eller sleeve hun har fået?

Anmeld Citér

29. februar 2016

Anonym

Er det gastric bypass eller sleeve hun har fået?

Det er en bypass

Anmeld Citér

29. februar 2016

Anonym

Har du gjort dig tanker om evt overskydende hud. Det økonomiske aspekt i det også. 

Syntes det er enoperationens form der skal gennemtænkes rigtig meget. 

Anmeld Citér

29. februar 2016

Anonym

Alle der bliver gastric bypass opreret skal tage vitaminet resten af deres liv og have enten b12 i tablet form eller injektion.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.