Hjælp til gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke version

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.322 visninger
10 svar
3 synes godt om
28. februar 2016

lineog4

Jeg er i gang med en gave til en lille dreng der fylder 3 år - det er første gang jeg syr til deres børn og ved ikke en gang om de bliver glade eller det slet ikke falder i deres smag, men har bestemt i år er gavebudgettet forholdsvist lille og jeg vil helst det er hjemmegjorte de fleste. 

Nå men mit dilemma er: hvilke bukser. Ved det skal være mørke grå velour som det på billedet med blusen som de skal have, men ved ikke om det skal være pludderbukser alla de brune (måske uden lommer) eller smalle i benene alla de grå. Havde det været til en på 5 havde jeg ikke været i tvivl så var det som de grå, men bliver i tvivl fordi det er til en lille størrelse. 

Hvis I skulle få det i gave til jeres søn eller datter på 3 år hvilken version ville I så helst have?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2016

FruStolpe

Jeg synes bukserne med de brede ben. Jeg har altid haft mine piger i pose/tulle bukser, og de elsker friheden i de løse bukser. 

Men jeg tror det er en smagssag 

Anmeld Citér

28. februar 2016

Kay

Har jo selv en på 3 og jeg ville vælge dem som de brune evt uden lommer  helt klart 

Anmeld Citér

28. februar 2016

Bshizzle

Nu er min mindste dreng 4 år.. Men han ville elske dem med brede ben. 

Syntes sådan nogle ser så smarte ud. 

Må jeg spørge hvor du har købt det Elefant-stof henne?? 

Min søn er helt pjattet med Elefanter. 

Anmeld Citér

28. februar 2016

lineog4

Bshizzle skriver:

Nu er min mindste dreng 4 år.. Men han ville elske dem med brede ben. 

Syntes sådan nogle ser så smarte ud. 

Må jeg spørge hvor du har købt det Elefant-stof henne?? 

Min søn er helt pjattet med Elefanter. 

Stof og stil men sidste år, ved ikke om man stadig kan få det

Anmeld Citér

28. februar 2016

bøllen

lineog4 skriver:

Jeg er i gang med en gave til en lille dreng der fylder 3 år - det er første gang jeg syr til deres børn og ved ikke en gang om de bliver glade eller det slet ikke falder i deres smag, men har bestemt i år er gavebudgettet forholdsvist lille og jeg vil helst det er hjemmegjorte de fleste. 

Nå men mit dilemma er: hvilke bukser. Ved det skal være mørke grå velour som det på billedet med blusen som de skal have, men ved ikke om det skal være pludderbukser alla de brune (måske uden lommer) eller smalle i benene alla de grå. Havde det været til en på 5 havde jeg ikke været i tvivl så var det som de grå, men bliver i tvivl fordi det er til en lille størrelse. 

Hvis I skulle få det i gave til jeres søn eller datter på 3 år hvilken version ville I så helst have?

Jeg ville vælge den brune model , uden lommer . Men det er nok en smagssag, syntes lommerne er for store  

Anmeld Citér

28. februar 2016

lineog4

Fedt I er lige så splittede som dem her hjemme 

var selv super glad for pose bukserne da drengene var små, men der syede jeg heller ikke de andre men nogle andre med smalle ben som ikke var lige så gode at bevæge sig i. 

Hvis posebukserne bliver det uden lomme når der er mønster på blusen, for ellers er jeg mest til lommer og det samme er drengene 

men se lige hvor skøn han var i posebukserne 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. februar 2016

Kløver

lineog4 skriver:

De smalle eller en blanding af de to  

Anmeld Citér

28. februar 2016

lineog4

Årgangs Mor skriver:

De smalle eller en blanding af de to  

en blanding?

Anmeld Citér

28. februar 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har stemt de smalle grå. Syntes dn brede elastiks toppen, passer bedre til "mindre" børn. 

Og nu hvor det begynder at blive varme, giver den brede elastik extra varme.

Til alberte på 3 1/2 ville jeg også selv vælge de grå til. Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.