Kan man bede om en anden SP?
jeg har netop fået en anden SP, da min oprindelige skulle på barsel. Jeg har haft en meget turbulent start på mit barns liv, og har derfor brug for megen ro og derfor vished om, at alt er som det skal være.
jeg går og er lidt bekymret for mit barns udvikling, og så derfor meget frem til, at min nye SP ville komme forbi. Men hun gav mig ikke noget svar, jeg kunne bruge. Altså ikke et klart svar på, om han er ok. Hun anerkendte min bekymring, og sagde at børn udvikler sig forskelligt. jeg blev ved med at spørge, om hun mente at han, min søn, var ok, og der kom aldrig noget entydigt svar.
Så da hun gik, følte jeg mig egentlig ikke mere oplyst eller beroliget. Nu overvejer jeg, hvad jeg så får ud af det. Enten vil jeg finde en privat sundhedsplejerske ( så hvis der er nogen, der har erfaring med en sådan i København, vil jeg også gerne høre om det). Men overvejer også at bede om en anden SP hos den kommunale sundhedspleje. Men kan ikke finde ud af, om jeg bare overreagerer eller om, det overhovedet er noget man kan. Nogle erfaringer?
Anmeld
Citér