Opdatering på vaginal fødsel efter svær bristning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
6 svar
20 synes godt om
27. februar 2016

pastry26

Igår fødte jeg lillebror i uge 39+6, helt naturligt og selvom det gik rigtig rigtig stærkt, så slap jeg med små 3 sting.

Jeg formåede at få fortalt jm mine bekymring omkring at briste igen, og hun var god til at tage mine bekymringer alvorligt. Jeg gispede ham nærmest ud, og på trods af at jeg blev vent om på ryggen i aller sidste øjeblik, så gik det ikke værre end lidt små bristninger i mellemkødet. Slet slet ikke noget jeg mærker nu. Billigt sluppet for en fødsel det tog knap 3 timer fra første ve til han var ude!

fantastisk at kunne rejse sig fra fødsels sengen og gå hjem med lillebror i barnevogn i det flotteste solskinsvejr! 

Så til alle jer der er bange for at føde efter en svær bristning; det KAN godt gå godt!! Stol på jer selv og få sat ord på overfor jm hvad i er bange for - så skal det nok gå!

pøj pøj med evt forestående fødsel!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2016

Mullesmith

pastry26 skriver:

Igår fødte jeg lillebror i uge 39+6, helt naturligt og selvom det gik rigtig rigtig stærkt, så slap jeg med små 3 sting.

Jeg formåede at få fortalt jm mine bekymring omkring at briste igen, og hun var god til at tage mine bekymringer alvorligt. Jeg gispede ham nærmest ud, og på trods af at jeg blev vent om på ryggen i aller sidste øjeblik, så gik det ikke værre end lidt små bristninger i mellemkødet. Slet slet ikke noget jeg mærker nu. Billigt sluppet for en fødsel det tog knap 3 timer fra første ve til han var ude!

fantastisk at kunne rejse sig fra fødsels sengen og gå hjem med lillebror i barnevogn i det flotteste solskinsvejr! 

Så til alle jer der er bange for at føde efter en svær bristning; det KAN godt gå godt!! Stol på jer selv og få sat ord på overfor jm hvad i er bange for - så skal det nok gå!

pøj pøj med evt forestående fødsel!

Fantastisk og stort tillykke, 

Anmeld Citér

27. februar 2016

GrønStjerne

Hvor er det sejt gået! Har ikke selv turde efter bristning (fik også besked på at jeg ikke skulle), men hvor er det vildt at du har kunnet gøre det! Tillykke med baby.

Anmeld Citér

7. marts 2016

The wish

Hvor meget havde du bristet første gang.  Har selv fået en slem 3 grads og vil aldrig turde tænke på at føde vaginalt igen

Anmeld Citér

7. marts 2016

ekebiv

The wish skriver:

Hvor meget havde du bristet første gang.  Har selv fået en slem 3 grads og vil aldrig turde tænke på at føde vaginalt igen

Jeg havde samme bristning som dig og fødte vaginalt knap 4 år senere uden problemer. Det er klart at du ikke lige har lyst til at føde lige nu men det skal nok komme 

Anmeld Citér

7. marts 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Stort tillykke, og glad for det gik godt. Man er bare helt ovenpå anden gang, når man kan bevæge sig og ikke har de store smerter..

Anmeld Citér

7. marts 2016

The wish

Hvor længe gik der med helingen?  Hvornår kunne du sidde uden problemer og går ture

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.