Jubii, så lykkedes det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Berg

Så røg det sidste kilo, er tilbage på normalvægt fra før graviditeten. Så skal der købes nyt tøj!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Ansemusen

Super godt gået!! Hvor er det bare flot! Håber jeg virkelig også at jeg kan når jeg engang har født bebsen!

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

Dejligt for dig...
Ud og shop amok...

Anmeld

24. september 2009

Berg

Er bare så glad!!!!
Gad vide hvad manden siger til en gang shop amok?

Anmeld

24. september 2009

Diana...

Super flot flot flot. kæmpe tillykke. 

Knus

Anmeld

24. september 2009

Maise

Så røg det sidste kilo, er tilbage på normalvægt fra før graviditeten. Så skal der købes nyt tøj!!!!

Tillykke, hvor længe var du om at tabe de kiloer, og hvor mange snakker vi om? ja undskyld jeg er så nysgerrig, du behøver også kun at svare hvis du vil

Anmeld

24. september 2009

Berg

19 kilo var der røget på. Tabt igen på 11 uger. Det er da meget godt ikke.
Desværre hænger huden på maven lidt, men jeg ved da fra 1. gang at det bliver lidt pænere med tiden.

Anmeld

24. september 2009

Ansemusen

Manden skal slet ikke sige noget, du har fortjent en god omgang shop amok efter den præstation!

Det samme forventes her, hvis det lykkes. Skal efter fødslen tabe fødselsvægten plus i hvert fald 15 kilo ekstra, og så vejer jeg stadig lidt for meget. Jeg håber at jeg er en af de heldige hvor barnet nærmest suger al fedtet ud af mig under ammeperioden (det lyder meget godt ikke )

Anmeld

24. september 2009

Berg

Ansemusen skriver:

Manden skal slet ikke sige noget, du har fortjent en god omgang shop amok efter den præstation!

Det samme forventes her, hvis det lykkes. Skal efter fødslen tabe fødselsvægten plus i hvert fald 15 kilo ekstra, og så vejer jeg stadig lidt for meget. Jeg håber at jeg er en af de heldige hvor barnet nærmest suger al fedtet ud af mig under ammeperioden (det lyder meget godt ikke )

Puha, det bliver ikke sjovt!
Men selvfølgelig klarer du den. Man kommer langt med en god portion stædighed!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.