Deltagere til fokusgruppe i København og Slagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. februar 2016

chrelm

I forbindelse med mit speciale søger jeg 8-16 deltagere til fokusgruppeinterviews i både Slagelse og omegn og Københavnsområdet.

Emnet er børn, og hvad I som forældre er særlig opmærksomme på, når det gælder jeres børn. Herunder vil vi komme ind på blandt andet økologi.

Det eneste kriterie for kunne deltage er, at du er mor eller far til et (eller flere) barn under 5 år.

Der vil blive afholdt fokusgrupper i Slagelse den 9. marts kl. 16:00 og 10. marts kl. 14:00 og fokusgrupper på Sydhavn den 16. marts kl. 16:00 og 17. marts (tidspunkt ikke fundet endnu). Det vil vare cirka halvanden til to timer.

Jeg sørger selvfølgelig for kaffe, te og kage og en lille ”tak fordi du ville deltage”-gave.

Er du interesseret i at deltage eller kender du en mor eller far, der kunne være interesseret, så kontakt mig på mail christinaelmann@hotmail.com eller skriv en kommentar herinde :-)

God weekend!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2016

chrelm

Er I en gruppe af flere personer, der gerne vil deltage, så kommer jeg gerne hjem til en af jer  og afholder fokusgruppen der - jeg medbringer selvfølgelig stadig kaffe, te og kage, og en gave som tak for deltagelse )

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.