Barselsflåd gult og lugter grimt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.033 visninger
12 svar
2 synes godt om
27. februar 2016

Mullesmith

Jeg er nu 14 dage efter fødslen holdt op med at bløde, nu kommer der kun gult barselsflåd, men føj hvor det lugter  jeg har ikke feber eller ondt, men er det normalt at det har en ulækker lugt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2016

Christabelle

Helt normalt kan dog ikke huske om mit var gult, men det lugtede fælt... 

Anmeld Citér

27. februar 2016

SofiaMik

Helt normalt grim grim lugt og farven ja gult snask. 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Mullesmith

SofiaMik skriver:

Helt normalt grim grim lugt og farven ja gult snask. 

Mån får lyst til at gå i bad konstant og spule forneden, vadr, håber snart det går over, men der kan nok gå lang tid endnu siden det kun er 14 dage siden jeg fødte. 

Anmeld Citér

27. februar 2016

ønskebørn74

Mullesmith skriver:

Mån får lyst til at gå i bad konstant og spule forneden, vadr, håber snart det går over, men der kan nok gå lang tid endnu siden det kun er 14 dage siden jeg fødte. 

Havde det i 14 uger 

Anmeld Citér

28. februar 2016

Mullesmith

ønskebørn74 skriver:

Havde det i 14 uger 

Åh nej 14 uger  kæft hvor træls ��

Anmeld Citér

28. februar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Meget normalt... Meget ulækkert  men ja, det kan man have i et stykke tid. 

Jeg fortsatte bare med at skylle for neden ved hvert toiletbesøg. Nu ved jeg ikke om du fik sådan en lille skylleflaske. Men jeg fik i hvert fald sådan en lille flaske med huller i låget, på hospitalet. Den tog jeg med hjem.

ellers kan du tage en kildevand og stikke hul i låget med en nål og så komme lunkent vand i, hvis ikke du evt kan være i nærheden af en håndbruser

det hjalp mig i hvert fald meget! Og så trusseindlæg i laang tid(ikke ad gangen)

Anmeld Citér

29. februar 2016

Mullesmith

SDD skriver:

Meget normalt... Meget ulækkert  men ja, det kan man have i et stykke tid. 

Jeg fortsatte bare med at skylle for neden ved hvert toiletbesøg. Nu ved jeg ikke om du fik sådan en lille skylleflaske. Men jeg fik i hvert fald sådan en lille flaske med huller i låget, på hospitalet. Den tog jeg med hjem.

ellers kan du tage en kildevand og stikke hul i låget med en nål og så komme lunkent vand i, hvis ikke du evt kan være i nærheden af en håndbruser

det hjalp mig i hvert fald meget! Og så trusseindlæg i laang tid(ikke ad gangen)

Jeg har faktisk kun skyllet 2 gange om dagen morgen og aften, lige fra starten, og hvis jeg har lavet stort, Fors at være sikker på at der ikke var aff. I stingene. Håber snart det ulækre stinke udflåd holder op.  

Anmeld Citér

29. februar 2016

ønskebørn74

Mullesmith skriver:

Åh nej 14 uger  kæft hvor træls ��

Jep MEGET.. 

Anmeld Citér

29. februar 2016

Diosa85

Mullesmith skriver:

Jeg er nu 14 dage efter fødslen holdt op med at bløde, nu kommer der kun gult barselsflåd, men føj hvor det lugter  jeg har ikke feber eller ondt, men er det normalt at det har en ulækker lugt?

Helt normalt. Jeg havde det også. Og der lugter forfærdeligt. Jeg var til tjek pga kraftige smerter i mine sting og der fik jeg at vide at det var helt normalt at det lugtede og ser sådan ud. 

Hun fortalte mig at det var rester fra vostervand, blod og slim fra livmoderen. Bvadr 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.