Klumper af blod en uge efter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
2 svar
1 synes godt om
26. februar 2016

Soonmom

jeg fødte for præcis en uge siden, og har i dag fået en stor klump gammelt blod ud af skeden (gjorde jeg også de første dage og fik at vide at det var normalt og det var fordi jeg lå så meget ned (var indlagt).

jeg har i dag haft lidt ondt for neden og så her til aften kom der en forholdsvis stor klump, ca lidt mindre end et æg. - kan se på Google at man ikke må bløde klumper nu, er det normalt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2016

flowerpot3

jeg fødte for præcis en uge siden, og har i dag fået en stor klump gammelt blod ud af skeden (gjorde jeg også de første dage og fik at vide at det var normalt og det var fordi jeg lå så meget ned (var indlagt).

jeg har i dag haft lidt ondt for neden og så her til aften kom der en forholdsvis stor klump, ca lidt mindre end et æg. - kan se på Google at man ikke må bløde klumper nu, er det normalt?

Jeg vil anbefale dig at kontakte din læge. Jeg oplevede også at der kom koagle ud et stykke tid efter fødslen og efter min læge lavede en gynekologisk undersøgelse konstaterede han at min livmoder ikke havde trukket sig ordentligt og derfor hellere ikke havde presset alle vævsrestern fra moderkagen mm . Blev henvist med det samme til gynekologisk ambulatoriet hvor konklusionen var den samme. Jeg blev derfor opstartet i tabletbehandling, som afhjalp problematikken og fik de sidste rester til at komme ud i løbet af et par dage.

Anmeld Citér

26. februar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Nu når det er weekend, så ville jeg nok kontakte barselsgangen og ikke vente til mandag med egen læge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.