(august) De kære små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. september 2009

MeretePedersen

Hej piger!

Synes det er gået lidt i stå herinde.. Men forståeligt nok  kan det være svært at få tid til computeren med de kære små i huset
Hvordan går det med jeres små guldklumper? 
Min lille Emilie er lige blevet 7 uger i dag. Hun sover for det meste nogenlunde om natten, så det er dejligt.
Til middagslur tager hun gerne 2-3-4 timer det er vildt!! Og super dejligt, for så er der tid til mig selv og alle de huslige gøremål.

Håber I har det godt og nyder jeres små dejlige babyer til fulde.
Og til alle jer der stadig venter. Held og lykke det er absolut hele ventetiden værd!

Knus Merete 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Mathilde

MeretePedersen skriver:

Hej piger!

Synes det er gået lidt i stå herinde.. Men forståeligt nok  kan det være svært at få tid til computeren med de kære små i huset
Hvordan går det med jeres små guldklumper? 
Min lille Emilie er lige blevet 7 uger i dag. Hun sover for det meste nogenlunde om natten, så det er dejligt.
Til middagslur tager hun gerne 2-3-4 timer det er vildt!! Og super dejligt, for så er der tid til mig selv og alle de huslige gøremål.

Håber I har det godt og nyder jeres små dejlige babyer til fulde.
Og til alle jer der stadig venter. Held og lykke det er absolut hele ventetiden værd!

Knus Merete 

Hej

Ja der er lidt stille herinde...
Her går det godt. Celina er godt 10 uger gammel. Hun sover igennem om natten, så det er skønt! Tilgengæld sover hun meget lidt om dagen og om aftenen, så der er ikke meget alenetid.
Jeg nyder min lille pige hver dag og er overrasket over, hvor ubetinget man kan elske
Hun skal døbes om 1 uge, så det glæder vi os til

Her er et nyt billede af hende:

Knus Mathilde
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2009

Leneur

Jeg fødte 11 dage før tid, så min pige blev et august barn. D. 29. august er hun født, så præcis 4 uger i dag.
Jeg er alene med hende men har opbakning og støtte fra min kære familie på hver deres måde så det er jo dejligt. Min lillebror på 21 år kommer senere i dag og triller en tur med hende så jeg kan komme i bad. Silje er den dejligste pige men vil helst være håndholdt både i vågen eller sovende tilstand, så derfor er det svært for mig at gøre noget på egen hånd uden at hun skriger men jeg vil ikke undvære hende for alt i verden. Er jo head over heels fuldstændig forelsket i hende.
Hun trives og bliver næsten tungere og tungere for hver dag der går.
Hun sover ikke helt igennem endnu da men den første lur er på mellem 4-6 timer og bagefter er det så 2x2 timer, så jeg er meget godt tilfreds.
Nu kræver hun min opmærksomhed igen..... ;-) så det må være nok for nu. 

Anmeld

30. september 2009

MeretePedersen

Mathilde skriver:

Hej

Ja der er lidt stille herinde...
Her går det godt. Celina er godt 10 uger gammel. Hun sover igennem om natten, så det er skønt! Tilgengæld sover hun meget lidt om dagen og om aftenen, så der er ikke meget alenetid.
Jeg nyder min lille pige hver dag og er overrasket over, hvor ubetinget man kan elske
Hun skal døbes om 1 uge, så det glæder vi os til

Her er et nyt billede af hende:

Knus Mathilde

Hej Mathilde.

Hvor ser hun bare dejlig ud de er skønne sådan nogle små guldklumper.
Dejligt at hun sover igennem! Det er langt fra alle der oplever det så tidligt, så det skal du være taknemmelig for
Min lille Emilie er 8 uger i dag. Hun har haft en periode hvor hun simpelthen nægtede at sove i vuggen. Hun kunne falde i søvn alle mulig andre steder, men såsnart hun kom i vuggen skreg hun. Men jeg tror vi er ved at overvinde det nu

Jeg skal passe på med ikke at forvænne hende og springe op såsnart hun giver et piv fra sig, for så kan man meget hurtigt få problemer.
Så vil de bare gås med hele tiden, og det er der jo ingen der orker i længden.

Jeg skal til efterfødselssamtale med min fødselsjordemoder d. 15. Det glæder jeg mig til. Tror det er godt lige at få snakket det hele igennem. Det gjorde jeg ikke sidste gang, og det fortrød jeg meget!

Jeg vedhæfter også lige nye billeder af mine to piger

Knus Merete
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. september 2009

MeretePedersen

Leneur skriver:

Jeg fødte 11 dage før tid, så min pige blev et august barn. D. 29. august er hun født, så præcis 4 uger i dag.
Jeg er alene med hende men har opbakning og støtte fra min kære familie på hver deres måde så det er jo dejligt. Min lillebror på 21 år kommer senere i dag og triller en tur med hende så jeg kan komme i bad. Silje er den dejligste pige men vil helst være håndholdt både i vågen eller sovende tilstand, så derfor er det svært for mig at gøre noget på egen hånd uden at hun skriger men jeg vil ikke undvære hende for alt i verden. Er jo head over heels fuldstændig forelsket i hende.
Hun trives og bliver næsten tungere og tungere for hver dag der går.
Hun sover ikke helt igennem endnu da men den første lur er på mellem 4-6 timer og bagefter er det så 2x2 timer, så jeg er meget godt tilfreds.
Nu kræver hun min opmærksomhed igen..... ;-) så det må være nok for nu. 

Hej Lene.

Jeg fødte også min første datter 12 dage før termin og min anden datter 3 dage over termin. Så det kan være meget forskelligt.
Dejligt at du har støtte og opbakning fra familie. Det betyder alt! 
Jeg tager hatten af for mødre der klarer det alene! Det må virkelig være hårdt til tider.
Ja det er utroligt hvilken kærlighed man nærer til sine elskede børn. Det er noget man først forstår i det sekund man bliver mor. Det er en kærlighed som vokser og vokser for hver eneste dag hele livet <3<3
Dejligt at hun trives.
Min lille Emilie trives også og har de dejligste "runde babyformer". Når jeg ser dobbelthagen så kan jeg være tryg og vide at hun tager nok på. Det er nok en hver mors evige bekymring
Hvis de sover 6 timer i træk om natten, tror jeg vist man siger at de sover igennem så jeg glæder mig til min Emilie gør det hver nat. Det er især påtrængt med en god nats søvn, når man har en livlig 2-årig i forvejen.

Knus Merete

Anmeld

30. september 2009

Mathilde

MeretePedersen skriver:

Hej Mathilde.

Hvor ser hun bare dejlig ud de er skønne sådan nogle små guldklumper.
Dejligt at hun sover igennem! Det er langt fra alle der oplever det så tidligt, så det skal du være taknemmelig for
Min lille Emilie er 8 uger i dag. Hun har haft en periode hvor hun simpelthen nægtede at sove i vuggen. Hun kunne falde i søvn alle mulig andre steder, men såsnart hun kom i vuggen skreg hun. Men jeg tror vi er ved at overvinde det nu

Jeg skal passe på med ikke at forvænne hende og springe op såsnart hun giver et piv fra sig, for så kan man meget hurtigt få problemer.
Så vil de bare gås med hele tiden, og det er der jo ingen der orker i længden.

Jeg skal til efterfødselssamtale med min fødselsjordemoder d. 15. Det glæder jeg mig til. Tror det er godt lige at få snakket det hele igennem. Det gjorde jeg ikke sidste gang, og det fortrød jeg meget!

Jeg vedhæfter også lige nye billeder af mine to piger

Knus Merete

To super smukke piger

Uh ja, jeg sætter stor pris på min nattesøvn! Hun sover faktisk altid 8-9 timer i træk og nogen gange helt op til 10-11 timer. Så der er jeg rigtig heldig. Jeg har en idé om at hun sover så godt fordi hun sover hos mig i sengen, men ved det da ikke...
Jeg blev ringet op af min jordemoder for at snakke fødslen igennem og det var rigtig godt... Jeg synes i hvert fald at det var rart for det er da en voldsom og stor oplevelse!

Knus Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.