Windows 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
5 svar
1 synes godt om
26. februar 2016

MorDk

Er der nogle der har erfaringer med det?

Jeg har stadig Windows 7 på min bærbar. Der popper ofte en meddelelse op hvor der står om jeg vil opgraderer til Windows 10. Tør jeg det? Den er gratis for en periode... (skriver den)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2016

Anonymor

Både min kæreste og jeg installerede det for længe siden, og vi har ikke oplevet nogen problemer. Jeg er glad for det  

Anmeld Citér

26. februar 2016

Skouboe

Min mand kører Win10 på sine computere, og han kommer indimellem og låner min (der kører win7), fordi der er ting, hans ikke kan. Det er primært arbejdsrelaterede ting, fx remote desktop mv, der driller, så jeg ved ikke hvor stor konsekvens disse ting vil have for dig.

Anmeld Citér

26. februar 2016

migxher

Måske jeg bare har været uheldige, men jeg har oplevet en masse problemer med det på min bærbar (: 
Min kæreste derimod har ingen problemer haft med det på hans bærbar.

Anmeld Citér

26. februar 2016

MorDk

Jeg er altid en smule skeptisk overfor sådan noget "nyt"

Anmeld Citér

26. februar 2016

asphodel

Min mand arbejder med IT og har derfor også Windows 10 på alle sine computere, både derhjemme og på arbejdet. Han kan godt lide den nye udgave. Jeg er derimod ikke så vild med den, primært fordi jeg synes den ser for "tablet-agtig" ud, og det bryder jeg mig ikke om at min bærbare skal. Min mand synes jeg er mærkelig. 

Min mand fortæller dog også, at Windows har sagt at der ikke vil komme andre udgaver af Windows (udover eventuelle opdateringer til Windows 10.1, 10.2 og så videre), så det er nok uundgåeligt at skifte på et tidspunkt. Jeg er dog tilfreds med hvad jeg har, og så vinder man ikke altid noget ved at opdatere. Den fejl har jeg gjort før, med det resultat at jeg hadede den nye app-udgave så meget, at jeg afinstallerede det hele fra min telefon.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.