Av mit bækken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. september 2009

CamillaKa

Hej Piger..

Jeg har egentlig indtil nu haft en nem og ubesværet graviditet, men her i nat og idag har jeg så fået de vildeste bækkensmerter, det gør så ondt at jeg næsten ikke har lukket et øje i nat. jeg har ondt hen over lænden og fortil føles det som meget kraftige mens smerter. det er ikke konstante smerter men det kommer såden en halv time af gangen og så en halv time hvor det ikke gør ondt, og så forfra igen. Jeg har ikke kontaktet min læge endnu, da jeg lige ville se om ikke det bliver bedre. Nogen der ved om bækken smerter og bækken løsning er det samme?? Og kommer jeg mon af med de smerter igen nu hvor de er der?
Tør slet ikke tænke på hvis jeg skal ha så ondt indtil jeg skal føde.. av av!

Knus Camilla 19+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

thellep

Hej.

Det kan godt tyde på at det er bækken løsning du har dig, kan kun håbe på at det er en mild form og at du ikke bliver så besværet af det.

Jeg har det selv... er kun i 12 uge, men det kom tidligere denne gang.
Første gang jeg var gravid havde jeg det kun til slut så føler mig rigtig besværet denne gang.

Kontakt din læge hvis det fortsætter med at gøre meget ondt, så kan han evt. fortælle dig hvordan du skal forholde dig resten af graviditeten.

Anmeld

24. september 2009

CamillaKa

thellep skriver:

Hej.

Det kan godt tyde på at det er bækken løsning du har dig, kan kun håbe på at det er en mild form og at du ikke bliver så besværet af det.

Jeg har det selv... er kun i 12 uge, men det kom tidligere denne gang.
Første gang jeg var gravid havde jeg det kun til slut så føler mig rigtig besværet denne gang.

Kontakt din læge hvis det fortsætter med at gøre meget ondt, så kan han evt. fortælle dig hvordan du skal forholde dig resten af graviditeten.

Åhh nej, håber bare ikke jeg skal døje med det fra nu af.. men jeg må bare vente og se..

Anmeld

24. september 2009

Halbschön

CamillaKa skriver:

Hej Piger..

Jeg har egentlig indtil nu haft en nem og ubesværet graviditet, men her i nat og idag har jeg så fået de vildeste bækkensmerter, det gør så ondt at jeg næsten ikke har lukket et øje i nat. jeg har ondt hen over lænden og fortil føles det som meget kraftige mens smerter. det er ikke konstante smerter men det kommer såden en halv time af gangen og så en halv time hvor det ikke gør ondt, og så forfra igen. Jeg har ikke kontaktet min læge endnu, da jeg lige ville se om ikke det bliver bedre. Nogen der ved om bækken smerter og bækken løsning er det samme?? Og kommer jeg mon af med de smerter igen nu hvor de er der?
Tør slet ikke tænke på hvis jeg skal ha så ondt indtil jeg skal føde.. av av!

Knus Camilla 19+2

Trøste dig kan jeg desværre ikke rigtigt..... Sådanne smerter begyndte jeg at få omkring uge 28, og har haft dem siden... Jeg fik at vide at jeg havde en mild bækkenløsning.... Mild tænker jeg så.. For jeg har godt nok haft ondt.. Nogle dage er værre end andre, og især nætterne er forfærdelige...

Mit bedste råd er at snakke med din læge eller jm, og så slappe af så meget som du kan - læg dig når du kan.... Og lad endelig være med at sætte benene over kors - det gør det kun værre!

Jeg  fingre for at det ikke er den helt vilde bækkenløsning du har fået rodet dig ud i - du har jo lige lidt tid igen...

Held og lykke med det hele!

Renée, 38+6.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.